Ongevraagde pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap1

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
Krijg als ik op internet ben ongevraagde sites voor bv. games en geldsites.
Kan ik hier iets aan doen d.m.v. een programma?

Wat edmoor zegt klopt, maar als het echt overal is, ook op websites als google en helpmij heb je waarschijnlijk een virus/een gemene plugin ofzo :P

Heb Mozilla Firefox als browser.
Toch nog Explorer 11 gedownload en geinstalleerd.
Direct al weer vervelende sites over geld.
Ook de groen onderlijnde worden in berichten zijn weer terug.
Wat is dat toch?
Graag hulp svp.

Start - Run/Execute : MSCONFIG (enter)

Ga naar startup en controleer met gezond verstand wat daar staat. Je verwacht hier iets van Applicatienaam - Bedrijfsnaam - Waar het staat

Alles wat geen bedrijfsnaam heeft = twijfelachtig
Alles wat verwijst in een C:\users\ of c:\documents and settings verwijziging probeert iets te starten vanuit je gebruikersprofiel, dit is iets wat een "echte" app nooit zal doen.

Zeker geen 100% maar wel een goede manier om te checken als je bende heb.

N.O.S nieuws bijvoorbeeld. Er staan dan groen onderlijnde woorden in.
Als ik daar op klik kom ik in advertentie over geld.

Downloading AdwCleaner ...

AdwCleaner is a program that searches for and deletes Adware, Toolbars, Potentially Unwanted Programs (PUP), and browser Hijackers from your computer. By using AdwCleaner you can easily remove many of these types of programs for a better user experience on your computer and while browsing the web.

Thank you for choosing BleepingComputer.com as your download destination. Your download will begin momentarily.

If the download process does not begin automatically, please click here.

Sponsored Products

In dit bericht waren ook woorden groen onderlijnd.
Heb het programma maar niet gedownload.

Visitors who downloaded this program also download

Ok, als je geen adviezen wilt opvolgen kun je beter ook geen problemen voorleggen.

Waarschijnlijk is het niets, ik zelf zou TuneUp Utilities downloaden en gewoon de Trial ervoor gebruiken. Werkt een dag of 30 en heeft een Spyware, Adware en Registry Cleaner. Kun je downloaden op http://www.tuneup-software.nl/downloaden/ (officiele site/bedrijf).

De reden dat je woorden groen krijgt is niet zo zeer dat pagina's beinvloed worden door de troep die je op je pc hebt maar eerder dat er iets in de achtergrond op je pc draait die kijkt welke teksten er op een pagina die jij opvraagt staan en vervolgens links erachter plaatst om je naar reclame sites door te sturen. Geen idee als het helpt maar het bestand dat je binnen moet krijgen voor TuneUP trial heet avg_tuht_stf_all_2014_295.exe en is 76.5MB groot.

Succes ;)

Wat ik bedoel is :

Stel je laad een pagina www.123.nl waar normaal staat :

"Dit is de 123 pagina"

Als jij die pagina bezoekt zie je nog steeds "Dit is de 123 pagina" echter is er een link onder geplaatst (of eigenlijk over) die je naar zooi verwijst.. de tekst aanzich is gewoon hetzelfde als normaal. Probeer tuneup maar te downloaden en controleer even als je op downloaden klikt dat je een file binnenkrijgt zoals ik in mijn vorige post beschrijf.. zeker dezelfde naam, grote kan een nihil verschil hebben

Ja, er staat troep op je PC en er zijn meerdere programma's waarmee je dat weg kunt krijgen. AdwCleaner is er 1 van. De groene lijnen op de pagina van AdwCleaner komt door de malware op je pc, niet door de pagina waar je bent.

Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

RSIT 32 bit (RSIT.exe)
RSIT 64 bit (RSITx64.exe)

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Laatst bewerkt:
Logfile of random's system information tool 1.09 (written by random/random)
Run by redcap NEW at 2014-02-05 09:10:43
Microsoft Windows 7 Home Premium Service Pack 1
System drive C: has 15 GB (13%) free of 123 GB
Total RAM: 4008 MB (46% free)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 9:10:49, on 5-2-2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.16428)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan