Ongewenst opnieuw starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
't Is weer bizar, het lijkt wel of de computergeesten me moeten hebben...

Spontaan reboot mijn systeem, terwijl ik wel het vinkje bij automatisch opnieuw starten heb weggehaald... ik krijg ook geen blauw scherm en/of foutmeldingen en heb voor zover ik weet ook geen vreemde software draaien... errug vaag..

Eens kijken of iemand hier een logische verklaring voor kan bedenken....
:confused:

Nope, dan zou het achter elkaar gebeuren en ik mag aannemen dat mijn, immer braaf geupdate, NAV dat inmiddels wel herkend....

Wordt je systeem niet te warm? Mischien moet je het in die hoek zoeken?

Met een gebruik van 5% max (als if afwezig ben) en m'n extra cpuventilator zal dat wel meevallen, want dan zou het helemaal moeten gebeuren als ik nfs underground te spelen

Met een gebruik van 5% max (als if afwezig ben) en m'n extra cpuventilator zal dat wel meevallen, want dan zou het helemaal moeten gebeuren als ik nfs underground te spelen
hmm inderdaad. Maar je pc reboot dus op de meest vreemde momenten. Of is het systematisch?

Tot nog toe is het op een willekeurig moment geweest en altijd als ik er niet bij ben....
Daar wil ik nog aan toevoegen dat willekeur in de wereld van bitjes en bytjes niet bestaat, dus dat de computer vast wel vind dattie er een goede reden voor heeft....

Bij deze ook een lijstje met lopende processen...

Laatst bewerkt:
Lijstje:

attachment.php

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    59,2 KB · Weergaven: 39
Frappant, sinds ik deze vraag heb gesteld op helpmij, gebeurt het niet meer.... worden computers toch intelligent?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan