Ongewenst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lateco

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Hallo mensen,

Mijn vraag : Als ik m'n PC opstart dan krijg ik 2x een ongewenst Kladblok Desktop.ini voorgeschoteld wat kan dit zijn?
Het is ongeveer al 2 weken zo voorheen heb ik van zulk een onzin nooit last gehad.

kijk eens bij het startmenu >> programma's >> opstarten. daar kunnen bestanden worden opgestart als windows opstart.

Als je het niet kunt vinden download dan HijackThis. Uitleg en downloadlink vind je hier: http://www.tomcoyote.org/hjt/
Unzip en run het programma, klik dan op Scan > Save log, sla het log op als een .txt bestand en plak en knip het naar je volgende bericht.
Fix nog niets, het meeste heb je gewoon nodig.

Groetjes,

Pieter

Hij staat inderdaad onder het start menu programma's,
maar hoe komt hij daar in 's hemels naam terecht. Bij mijn weten heb ik nooit een koppeling geplaatst.

Op het antwoord van Pieter Arntz heb ik de volgende vraag : Is dat wat je me aan beveeld net zo'n programma als het Ad-aware ?

Hoi Lateco,

Nee, niet echt zoiets als Adaware. Het is een programma dat een overzicht laat zien van (bijna) alles dat vanzelf opstart op je computer (en nog wat andere dingen die vaak door spyware worden veranderd) en je de mogelijkheid biedt om bepaalde dingen uit te schakelen.

Groetjes,

Pieter

Ok Pieter dat is duidelijk bedankt.

Heb overigens tot 2x toe de desktop.ini moeten verwijderen uit het start menu, maar nu is alles weg.
'K heb East-tec daarna nog ens grondig zijn werk laten doen en de boel is weer schoon.
Ad aware had ook niets gevonden.

De boel is weer gefixed.

Bedankt........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan