ongewenste é-mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Ik krijg de laatste weken ongewenste é-mails binnen,kan ik dit voorkomen,of moet ik deze telkens blokkeren en terugkaatsen.
Het gaat hier om incridimail 2.0.

:D Gewoon en blokkeren en ook terugkasten, op die manier komt niet terug of ( heel soms ! ) komt wel terug maar in map Junk-Mail, een paar keer als je echt terug kast die eens komt niet meer ..;)
6zlbir.jpg
ojjnr7.jpg

als je ze kaatst weten ze dat je adres actief is en krijg je binnen de kortste keren nog veel meer spam ...

daarom dat ik zei ,NIET Bouncen ,gegarandeerd dat bouncen meer problemen geeft

:) Dat is Absoluut NIET zo ! ALS je iets terug kast ( moeten jullie IM even doorstuderen !:D ) krijgen ze waarschuwing dat adres NIET meer bestaat ....;)
--------------
Dus jouw adres voor afzender niet meer bestaat en hij post stuurt niet meer hij is geblokkeerd enz..enz.. ( verhaaltje is ietsjes nog uitgebreider en interressanter ...maar nu kijk ik koningin even .... )

Laatst bewerkt:
jawel, want je bent de afzender..... Jij moet nog veel leren over Mail Royonix..

@Ts, niet terug bouncen

Goed ,bedankt allen, dan zal ik ze telkens gewoon verwijderen.
Ze komen om de dag binnen,s'morgens vroeg,telkens een andere (korte) afzendernaam.
Mijn vermoeden gaat uit naar iets uit de U.S.A.

:d Nee dat is niet zo ! ! ( jij IncrediMail moet leren ! :d ) maar laat maar ik bemoei me hier niet meer ..... kijk even TV ...
43i2p.png

Dit is een voorbeeld, maar de afzender ben jij en kan de gene uit dat SMTP pakket halen;)(leer de onderliggende lagen maar @royonix, meer zeg ik nu ook niet meer.

:d Verhaaltje over IM is veel en veel uitgebreider en is ook veel meer over zoiets te zeggen ( over mails te blokkeren enz.. ) ...maar voor deze keer, zei ik ook dit topic ( voor eerst keer ! ) laat ik los....
ben druk op andere kant .....:d

vind alleen een film:P vermoedelijk vanalles...... kan over de hele wereld zijn kan zelfs uit eigen lang komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan