ongewenste account

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpvds

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2002
Ik heb, waarschijnlijk bij het installeren van nieuwe software, een account bijgekregen waar ik niet om gevraagd heb. Het gaat over asp.net. Aangezien ik enige gebruiker ben, was het vroeger bij het opstarten heel gemakkelijk : opstarten en dat was het. Nu wordt er bij het opstarten telkens gevraagd om een account aan te duiden. Het opstarten wordt hierdoor onderbroken wat ik nogal vervelend vindt. Mijn vragen :
kan ik die account zo maar wegdoen of kan ik de computer zo instellen dat hij van in het begin resoluut kiest voor de gebruikersaccount ?

Ik zie dat het een oud bericht is en dat niemand gereageerd heeft. Is het al opgelost?? Anders heb ik wel idee en geef anders je oplossing graag even.

ASP.NET is van Net Framework
uitvoeren
typ
control userpasswords2
enter

selecteer ASP.NET
vink uit
gebruikers moeten een WW opgeven enz.

ControlUserPasswords2.jpg

Bij mij is er door een update (Weet niet welke, omdat ik mijn computer opnieuw heb geïnstalleerd en zo`n 200 updates (Zonder te overdrijven) heb gehad van Windows) een account bijgemaakt en die heb ik verwijderd. Nu staat alleen mijn account er nog en die van administrator en nu start hij gewoon weer in één keer op. Maar en zijn natuurlijk meerdere wegen die naar Rome lopen :-)
Succes allemaal.
Groetjes,
Kanjer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan