Ongewenste Actie

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Haai,

Sinds een tijdje hebben we een laptop in huis. Het betreft een Hp pavilion ze4500.

Als je er op aan het werk bent en met het mousepad je muis beweegt dan selecteert hij soms spontaan dingen. Ook opent of sluit ie dus dingen die je niet wilt op dat moment. Als je bv wil minimaliseren en je komt perongeluk over het kruisje dan sluit ie hem. Hij doet het op een willekeurig moment, heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken.

Hoe zet ik dit uit, of zou het een defecte muisknop zijn die blijft hangen?

tanx

Het lijkt een softwarematige onzuiverheid te wezen. Op sommige laptops is voor de touchpad een behoorlijk uitgebreide configuratie aanwezig. Als je deze software nu eens deïnstalleert en vervolgens installeert?

Ik zou niet weten hoe ik dit moet doen!
Het enige wat ik in het software lijstje zie staan is "one touch knoppen" en "notebook utilities"

Ik neem aan dat je dit dan op cd moet hebben?

als het goed is kun je via het configuratie scherm bij de instellingen van de touchpad komen, hier kan het "klikken" met de touchpad uitgezet worden, zodat er alleen met de knoppen geklikt kan worden.

Eventueel kun je daar ook de gevoeligheid van de touchpad instellen

Laatst bewerkt:
HP levert altijd een CDR met 'eigen' drivers. Daar zullen ze zeker op staan.
Maar eerst zou ik de instellingen proberen te wijzigen, zoals DutchDavid al suggereerde.:)

heren bedankt voor de reacties, ik ben druk aan het zoeken geweest. Ik kom termen tegen die me niets zeggen zoals: sample frequentie, wieldetectie, invoerbuffergrootte en snelle initialisatie dit vind ik onder de geavanceerde eigenschappen va de muis.

Hier kan ik dus niets mee.

Heeft iemand iets concreters?

'k heb op HP's site nog eens goed rondgekeken naar wat ik over het model kan vinden, maar 'series' is een ruim begrip zullen we maar zeggen;)
Voel zelf toch sterk voor deïnstalleren van betreff. driver, maar weet dat je hem niet kunt vinden.
Aan de hand van de CDR niet op te sporen?

Bedankt vor de reacties,

Ik toch maar even contact zoeken met de leverancier of hp zelf.

tanx

Succes, en jammer dat we je niet iets verder hebben kunnen helpen :(

Het blijkt toch inte stellen te zijn, zoals David al aangaf. In de winkel konden ze mij precies vertellen waar ik dit kon vinden. Gek genoeg zat ik er zelf steeds overheen te lezen.

Top !

Perfect, maar tegelijkertijd vreemd dat 'standaard' dit niet goed ingesteld stond ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan