Ongewenste email

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Enige tijd geleden heb ik op een russische site mij ingeschreven voor een nieuwsbrief. Het uitschrijven lukt echter op geen enkele manier. Zelfs via via iemand die Russisch spreekt op de site laten kijken hoe je moet uitschrijven; ook zonder resultaat.Omdat ik regelmatig de nieuwsbrieven ontvang en dit inmiddels spuugzat ben, heb ik de afzender al bij "ongewenste email" gezet, dus komt gelukkig al niet meer in mijn Postvak. Is er een of andere manier waarop ik ervoor kan zorgen dat ik deze mails gewoon helemaal niet meer zie ? (De afzender is : namma19126935@subscribe.ru) Ik hoop dat iemand me kan helpen...

Han 2.
Heb je iets meer. Ik weet niet welk mailprogramma je gebruikt. Kun je dit.

Berichten verwijderen in plaats van ze naar de map Ongewenste e-mail te verplaatsen.
1.Klik op Opties in het menu Extra.
2.Klik op het tabblad Voorkeuren op E-mail en klik vervolgens op Ongewenste e-mail.
3.Schakel het selectievakje Mogelijk ongewenste e-mail permanent verwijderen in plaats van te verplaatsen naar de map Ongewenste e-mail in.
Opmerking Wanneer u mogelijk ongewenste e-mailberichten permanent verwijdert, worden de berichten onmiddellijk verwijderd en niet eerst in de map Verwijderde items geplaatst. Volgens mij geldt dat dan ook voor alle mail die je daar binnenkrijgt. Maar ja dan ben je er wel vanaf.

:confused: Heb jij, ..... geen functie terug sturen en tegelijk blokkeren ?? op die manier laat je namelijk afzender te weten dat jouw adres nie meer bestaat ( voor hém/haar :D ! ) ..:thumb:
------------------
P.S. op die manieren zeer ongewenste mail ( zoals virusen enz.. kan je ook terug stuuren ..:( )

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reactie.
Ik werk met Office Outlook 2003 ; ik zie hier nergens de mogelijkheid van terugsturen en blokkeren, maar misschien kijk ik eroverheen ? ( dat zou fijn zijn, want deze optie is inderdaad een goeie :thumb:)
De optie "mogelijk ongewenste email permanent verwijderen" is een goed alternatief ; maar wil dit dan zeggen dat alle emails van adressen die ik nu al als ongewenst heb aangeduid, permanent verwijderd worden ?
Ik heb al bedacht dat ik voor sommige nieuwsbrieven wellicht beter een hotmail account of dergelijke kan aanmaken....

Hallo Han.
Is dit voor jou outlook 2003.
Berichten verwijderen in plaats van ze naar de map Ongewenste e-mail te verplaatsen

1.Klik op Opties in het menu Extra.
2.Klik op het tabblad Voorkeuren op E-mail en klik vervolgens op Ongewenste e-mail.
3.Schakel het selectievakje Mogelijk ongewenste e-mail permanent verwijderen in plaats van te verplaatsen naar de map Ongewenste e-mail in.

Opmerking. Wanneer je mogelijk ongewenste e-mailberichten permanent verwijdert, worden de berichten onmiddellijk verwijderd en niet eerst in de map Verwijderde items geplaatst.

Ja hotmail is een mogelijkheid. Ik gebruik zelf Gmail, maar dat terzijde.

:) Dat is ook een mooie oplossing wat manamana zei...:thumb: maar ik bedoelde functie dat je een ongewenste spam/mail bekijken ( en dat is soms groote risico toch ? ) kan zonder die te openen ( weet je dus, ... alleen maar afkomst ! ) en gelijk terug je dezelfde kan stuuren plus die ook voor eeuwig blokkeren, die functie heb je bij IncrediMail ,..... zeer handig is en op die manier je hoef geen extra ingewikkelde programmaatjes voor ...:D deze functie hoort bij IM ( versie 2 ! ) gewoon standaard ..:D
---------------------
P.S. Ongewenste mail is dus ook en soms iedere mail dat nie in jouw adresboek staat :(

Laatst bewerkt:
Heb status op "opgelost" gezet ; Ik laat toch die mail op "ongewenste mail" zetten ipv permanent verwijderen. Het nadeel van permanent verwijderen is dat per abuis misschien berichtjes verwijderd worden die ik toch had willen ontvangen....
Nogmaals dank voor alle moeite !

Oke Han mooi opgelost, graag gedaan en bedankt voor de terug koppeling.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan