ongewenste mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

helena1

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Misschien niet het goede forum, maar weet niet waar ik anders mijn vraag kwijt kan. Ik krijg dagelijks mail van buitenlandse bedrijven die elektronische apparatuur aanbieden. Weet niet hoe ik er voor kan zorgen geen mail meer te ontvangen van hen. Kan ik naar de sites die zij opgeven om mij af te melden? weet niet hoe ze aan mijn mailadres komen. Hoe kom ik hier van af?

Hoi,

Komt die mail in de vorm van een nieuwsbrief?
Dan staat er onderaan (soms in héél kleine lettertjes) een optie om je af te melden.

Ook kan je al voordat de mail bij jou binnenkomt via de webmail bij de provider bepaalde afzenders instellen als spam. Het komt dan niet meer op je computer binnen.
Waar heb je je mailadres? Ofwel wat is het deel van je mailadres áchter het 'apestaartje'?

Ik heb al gezocht naar de kleine lettertjes, maar die zijn er niet. Ik heb mijn mailadres bij hotmail.com. Hoe en waar moet ik instellen dat ik geen mail meer wil ontvangen van deze afzenders?

Hoi,

Als je je hebt aangemeld bij hotmail, zet je een vinkje bij de betreffende mailtjes en je klikt bovenaan op 'ongewenst'.
De map ongewenste mail wordt standaard elke tien dagen geleegd.
Wil je dat dat gelijk gebeurt, dan kan je dat via 'Opties' regelen (rechts boven in het venster)

Hoi,

Blijven deze dan als ongewenst in geheugen staan of moet ik dat iedere keer doen?

Ahh, ik begrijp ..... ;)

Je hoeft voor de betreffende afzender maar één keer aan te geven dat deze 'ongewenst' is en voortaan zal mail van deze afzender in de map ongewenst komen.

En, zoals gezeid, die map wordt elke tien dagen automatisch geleegd, tenzij je instelt dat het direct moet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan