Ongewenste pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky_joy

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Ik heb 7 ongewenste pictogrammen op mijn bureaublad en ik kan ze niet meer verwijderen. Heb ad-aware al geprobeert en die krijgt ze er ook niet uit. De hele rechtermuisknop is gewoon uitgeschakeld op die pictogrammen. Wie weet hoe ik deze weg kan krijgen?
Ze staan trouwens niet in de map bureaublad in documents and setting.

hallo ik heb dezelfde pictogrammen is ene uninstalbare hyjacker die systeem onstabiel kan maken,
krijg ze er ook niet uit
wie weet er raad mee??
aynamar

Heb je MSN Plus geinstalleerd staan? Als dat zo is, dan die verwijderen en opnieuw installeren maar dan zonder sponsor (kun je kiezen voor het installeren).

die had ik al verwijderd en ik heb..ook hier gevonden soy bouncer toen geinstalleerd en geregistreerd en daar mee gescanned en ze waren weg
maar dat prog.. spy bouncer dus
komt steeds met run time error 28
out of stack space en kan er dus niet meer mee scannen .. en ik betaalde er voor weet je daar op raad ??
bedankt voor je antwoord
aynamary

bedankt !!!!!!! stom van me maar hij gaat er meteen uit
ga wel door met lavasoft ad aware en hitman
aynamary

Het probleem is opgelost. Gewoon spywarestormer downloaden en die laten scannen en weg is het.:thumb:

Geplaatst door lucky_joy
Gewoon spywarestormer downloaden en die laten scannen en weg is het.
Helaas valt die ook onder de niet te vertrouwen antispyware programma's.:(
Spyware Stormer || spywarestormer.com ||aggressive advertising (1, 2, 3, 4); drive-by-downloading; (1); variant of NoSpyX, SpyVest, & Spyware Slayer (1); Ad-aware knockoff [A: 6-26-04 / U: 7-20-04]
Bron:
http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm

De nummers die er tussen staan zijn van links, die vind je terug bij "bron".

De enige goede en te vertrouwen programma's zijn momenteel Adaware SE of Spybot S&D.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan