Ongewenste pop-ups internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleuters

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2011
Berichten
37
Een tijdje geleden heb ik wat van internet gedownload, een verkeerd bestand, stom! Sindsdien krijgt ik telkens wanneer ik IE open ongewenste pop-ups.
Er verschijnt een redirect adres: http://redirect.cpvrdr.com/redirect.php?ID=27204248&KEY=156 en vervolgens kom ik op ongewenste websites.
Eerder kreeg ik ook een startpagina te zien die ik via allerlei omwegen moest verwijderen. Dat is gelukt, maar er zit nu ergens nog wat rommel op m'n computer.

Ik heb de volgende programma's laten scannen, maar daarmee is het probleem niet opgelost:
malwarebytes
superantispyware
hitmanpro

Heeft iemand een idee waar hetgeen ik moet verwijderen zich bevindt? Of kan ik dit zelf niet oplossen?
Bedankt voor de hulp.
Anke
 
Ik heb het geprobeerd. Adwcleaner vond ook weer wat ongewenste dingen, maar de pop-ups komen nog steeds :(.
Wat een hardnekkig iets.
 
Probeer eens Malwarebytes en alles in Veilige Modus te draaien.
Voor dat het "Windows starten" scherm komt , druk op F8 een paar keer.
Dan als het goed is komt er een menu waar je uit kan kiezen of je Veilige Modus , Veilige Modus met netwerkmogelijkheden of Veilige Modus met commandprompt.
Kies dan gewoon Veilige Modus.
Als je helemaal opgestart ben in Veilige Modus , draai Malwarebytes , SuperAntiSpyware en alles nog een keer.
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan