Ongewenste reclame op hp 100-480 nd

Status
Niet open voor verdere reacties.

forrest1

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Berichten
69
hallo dames heren van het forum.
ik hoop dat ik hier goed zit met mijn brobleem, als ik verkeert ben sorry.
ik heb mij onlangs een nieuwe desktop van hp gekocht. hp 100-480 nd heeft 4 gb werkgeheugen voor de rest ok.
het brobleem is dat, als ik een website open word ik nerveus van alle reclame die er achter aan hobbelt duurt nogal wat voor ik verder kan, ik erger mij er mateloos aan.
heb al superantispyware gedraaid en spybot s&d van alles. maar helpt niet.
ik heb gehoord dat ze bij nieuwe pc reclame software instaleren. maar hoe krijg je het weg????
kan iemand van het forum mij hierbij helpen ik dank u.
mijn systeem is windows 8.1 met bing
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel een erg summiere melding:
Noem eens een website die je bezoekt en geef even specifiek aan wat je daar aan reclame aantreft (een schermafdruk ervan zou ook handig zijn). Als de reclame gewoon onderdeel is van de website zelf dan moet je niet je desktop de schuld ervan geven...

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
forrest, welke browser gebruik je?


Heb je al geprobeerd om de browser te resetten naar beginwaarden? (pas wel op dit verwijdert je wachtwoorden, extensies, zowat alles terug naar het begin)

Hoe je moet resetten, lees je hier:
Internet explorer
Google chrome --> de functie zelf invoegen, dus de eerste stap is niet nodig
Mozilla Firefox
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie op mijn vraag.
hallo dnties ik geef mijn desktop niet de schuld maar hp omdat die wel eens reclame software instaleren, kort geleden ook mee gemaakt laptop gekocht bij, mag ik hier zeker niet zeggen denk ik.
stond ook reclame software erop. maar ok.
doe wat gast0664 voorstelde bedankt voor de moeite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is nogal een verschil tussen reclame(-gefinancierde) software en reclame op geopende websites. Jij hebt het in je startposting over reclame op geopende websites...
Wél kan het zijn dat reclame(-gefinancierde) software allerlei toolbars installeert in je webbrowser, mogelijk iets toevoegt als zoekmachine etc.

Ik wil graag een voorbeeld zien. Desnoods doe je dat ná de tip van gast0664 en laat je het posten ervan achterwege als de tip van gast0664 geholpen heeft om het probleem te verhelpen.


Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan