ongewenste spyware

• Onderwerp starter Onderwerp starter acg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

acg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
hallo
sinds enkele dagen hebben wij een probleem op de pc...
sinds ik via Limewire een programma heb gedownload en per ongeluk de setup heb aangeklikt krijgen we onnoemelijk veel spyware,mappen etc binnen en een toolbar genaamd 888bar...daardoor is de pc geheel ontregeld.
Ik heb zoals aangeraden de hele computer diverse malen gescand ,spyware ,ad-aware en coolwebshredder gebruikt en ook hijackthis...
Kunnen jullie mij svp helpen..:confused: Ik heb de logfiles van hijackthis ook ...als je die wilt gebruiken waarnaar moet ik die dan sturen??
groeten MoON

je moet je logfile van hijackthis gewoon openen en hier plaatsen. maar je zegt dat je een exe file heb geopend is er toen niet iets geinstaleerd dat je bij

configuratiescherm --> software

terrug zie? merk je onder het opstarten ook niet dat er vreemde programmas openen. en kijk eens als je op ctrl+alt+del klik hoeveel processen er dan actief zijn?

Even een reactie op de titel van die bericht;

Bestaat er ook spyware dit wel gewenst is?

Lees dit even als je post bij Nucia, en lees diteven als je post bij Hijackthis.nl

En @ Robert G, ik denk inderdaad niet dat er gewenste spyware bestaat.

Laatst bewerkt:
hallo
sinds enkele dagen hebben wij een probleem op de pc...
sinds ik via Limewire een programma heb gedownload en per ongeluk de setup heb aangeklikt krijgen we onnoemelijk veel spyware,mappen etc binnen

Hoe bedoel je "krijgen we binnen"??

Hoe bedoel je "krijgen we binnen"??

zodra ik de pc opstart staan er in shared folders zon plm.300 zipfiles....en ook al haal ik ze weg dan staan er de volgende keer weer nieuwe andere...Ook krijgen we steeds die 888toolbar die we niet wegkrijgen,en komen er popups op elk moment.....
:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan