ongewenste startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter scheers

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2002
ik krijg steeds de zelfde ongewenste
startpagina voor mijn neus, heb adware gebruikt
virusscanner, startpagina 20 .00 keer opnieuw
ingesteld en steeds krijg ik de pagina"
mysearchnow.com"op mijn scherm
wat gaat er mis

startpagina

iets te vroeg gejuigd, heb inmiddels gescand
met adware en spybot.
kan mijn eigen startpagina niet instellen
alleen about blank
wie helpt me verder

Heb je je hijackthis log ook al geplaatst in het daarvoor bestemde topic in de link van Buffy? Dat is minstens zo belangrijk. Daarna kun je waarschijnlijk wel juichen:)

Laatst bewerkt:
ben leek

Geplaatst door Tanja1968
Heb je je hijackthis log ook al geplaatst in het daarvoor bestemde topic in de link van Buffy? Dat is minstens zo belangrijk. Daarna kun je waarschijnlijk wel juichen:)

hoe plaats je zoiets in een de link,
sorry ben nog steeds een grote leek

Je moet hem eerst opslaan als .txt bestand. Die open je dan met kladblok of zo en dan selecteer je de gehele tekst (bovenaanklikken, shift ingedrukt houden, onderaan klikken) Dan klik je daar met de rechtermuis knop op op het blauwe gedeelte en kies je kopieren.

Dan ga je naar dat topic en klik je op " reageer op bericht" en dan klik je met de rechtermuisknop en kies plakken.

Zo moet het lukken:thumb:

Sorry hoef je niet te zeggen. We zijn hier om elkaar te helpen. :D

[edit]Ook dom van mij. Als hij in kladblok geopend is kun je bij tabblad " bewerken" op "alles selecteren" klikken. Nog makkelijker;)

Lukt het niet, dan kun je hem hier als bijlage plaatsen en dan zal 1 van ons hem daar neerzetten.

Laatst bewerkt:
Zo, ik ben terug in het " oude " topic.

Kun je je log hier als bijlage plaatsen? Dus op reageer op bericht klikken en dan onderaan de optie "Bijlage toevoegen klikken" Dan zal ik hem voor je bezorgen op de juiste plek.

Ik zal ook met het antwoord hier terugkomen, anders word je helemaal stapel:D

Zo moeilijk is het niet hoor Peter, dit kun je zelf best:

1) Download HijackThis (als je dat nog niet gedaan hebt): http://tomcoyote.com/hjt/
2) Unzip HijackThis;
3) Open HijackThis (dubbelklikken op hijackthis.exe) en klik op de 'Scan' knop (links);
4) Klik op 'Save Now';
5) Kies een locatie en sla het log op (onthoud even waar je het opslaat);
6) Open dat opgeslagen bestand in Kladblok, kies Bewerken -> Alles selecteren en vervolgens Bewerken -> Kopiëren;
7) Ga naar http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=157005, klik op 'Reageer op bericht' en plak vervolgens je log via Ctrl-V of via rechtermuisklik -> Plakken.
8) Wacht het advies van Pieter Arntz af en volg dat precies op.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan