Ongewenste vensters worden geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

sally1

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2008
halooo

iedere keer als ik op internet surf krijg ik ongewenst reclame en er worden venster geopent heeel veel ik weet niet wat ik moet doen het is irritant en ik heb virus scan gedaan en hij zegt dat r geen virus op de computer te vinden is
weet iemand wat ik moet doen

alvast bedankt

1. Het programma installeren

2. Wanneer het programma voor het eerste start, biedt het aan een aantal stappen te volgen, doe deze allemaal. Het programma zal achtereenvolgens updates binnenhalen en je computer scannen.

Download en installeer ook Ad-Aware van Lavasoft (2e link). Wanneer dit programma start, eerst onderin op het wereldbolletje klikken (updates binnenhalen) en dan de scan starten.

Jawel hoor; alleen de Pro-versie niet. Kijk rechts op het scherm bij 'Download Ad-Aware Free'

ik weet niet ik heb scan gedaan en ik weet niet of dat heeft geholpen ik kijk nog dan zeg ik of de probleem opgelost is
bedankt

Wat gaf het programma na de scan aan? Had ie iets gevonden?

ja 10 fouten gevonden toen drukte ik op repareren maar ik zie nog steeds venster opgaan

Helaas halen die programma's het niet bij SAS.

Download Superantispyware op www.superantispyware.com en neem daar de FREE versie.
Update deze en laat hem scannen. Verwijder vervolgens alle gevonden infecties en start je systeem opnieuw op. 99 % kans dat je schoon bent en zo niet meld je dan weer hier en gaan we een stapje verder.

Edit: Verhoog was me net voor maar inderdaad je moet Superantispyware hebben.

Laatst bewerkt:
haloo

ik heb die scan gedaan en de computer opnieuw gestart maar de probleem komt nog steeds voor ik weet niet wat ik moet doen

Stapje verder dan maar!

Ga of naar www.nucia.eu of naar www.hijackthis en plaats daar een Hijackthis log.
Klinkt lastig maar op deze sites vind je alle informatie over dit programma en hoe je een log maakt en waar je die moet plaatsen. Experts zullen het log dan bekijken en je precies vertellen wat je moet doen. Registratie is daar eenmalig en net zoals hier gratis. Wij kijken sinds enkele jaren geen logs meer na helaas.

Dat zou ook mijn volgende suggestie zijn, je hebt helaas een hardnekkige te pakken. :(

Succes!

ja 10 fouten gevonden toen drukte ik op repareren maar ik zie nog steeds venster opgaan
Open Spybot Search and Destroy eens en klik dan links op Immuniseren (Immunize).
Dan zoekt hij en dan moet je Immunisseer klikken om het te voltooien

(Niet precies uitgelged zoals het er staat maar ik heb het programma niet bij de hand).

Even geduld hè....je was zelf ook even weg en wij moeten gelijk antwoorden?

Ik heb je een tweetal sites gegeven waar je alle info kan vinden over dit programma maar in het kort komt het hierop neer.
Het programma maakt een log van alles wat er op je PC afspeelt en deze plaats je vervolgens op de genoemde sites waarna experts hem zullen analyseren en je vertellen hoe je van je rommel afkomt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan