Ongewild muziek afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucaldo

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
27
Ik heb sinds korte tijd het probleem dat mijn computer opeens ongewild onbekende muziek af gaat spelen. Als ik gewoon aan het werk ben op de computer zonder muziekprogramma open dan begint er opeens muziek te spelen. Heeft iemand dit probleem ooit gehad en hoe kan ik het verhelpen?
 
waarschijnlijk houd iemand je voor het lijntje en anders een virus scan eroverheen halen

virusscan in veilige modus
F8 indrukken net na de bios keuzemenu ( meerderemalen)
 
waarschijnlijk houd iemand je voor het lijntje en anders een virus scan eroverheen halen

virusscan in veilige modus
F8 indrukken net na de bios keuzemenu ( meerderemalen)

Ik heb een scan gedaan, maar hij geeft niks aan wat betreft virussen ofzo. Hoe zou iemand mij voor het lijntje kunnen houden? Is dat mogelijk van buitenaf, dat mijn computer gehackt is ofzo?
 
... Hoe zou iemand mij voor het lijntje kunnen houden? Is dat mogelijk van buitenaf, dat mijn computer gehackt is ofzo?

Yep, het is mogelijk, maar dan zou hij niet alleen muziek afspelen, denk ik. Het kan een ongewenst programma zijn, een hacker of een gewonde eenvoudige foutje van je computer zijn.

Ik zou mij computer goed scanner met verschillende anti ongewenst programma, hiermee bedoel ik antivirusprogramma, antispywareprogramma enz.

Daarnaast als je vermoede heeft van een hacker dan zul je een goede firewall moeten opzetten.
 
ik heb net hetzelfde probleem,
als ik gewoon op de computer ben, speelt er van die gotische muziek af (precies uit een computerspel, ik hoor zelfs vaak het geluid van zwaarden en dergelijke)
eerst kwam er af en toe voor een korte duur muziek, maar nu is het ondertussen al met momenten bijna continu..
is dit nu een virus of een hacker?
(ikzelf dacht eerder aan een hacker, want op sommige momenten heb ik er geen last van , en op andere momenten continu..)

hoe kan ik ervoor zorgen dat dit stopt?

groetjes
 
en je weet zeker dat dat niet reclame is er zijn van die reclame blokjes bij van wanneer jij met jou muis erover heen gaat dat er dan wel geluid is en anders niet omdat jij zegt dat je er het ene moment wel last van hebt en andere momenten niet
 
Topic is van december 2009 en van iemand anders.
graag een eigen topic aanmaken.
deze doe ik op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan