ongewild muziek op mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannyboy78011

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2010
hoi mensen,
Ik heb een heel erg irritant probleem met mijn computer:confused:! Mijn computer speelt heel de tijd dat ik erop zit ongewild muziek af die ik niet eens ken,het is net een middeleeuws liedje ofso. Het liedje blijft zich steeds herhalen en het is vreselijk vervelend, Ik heb dit sinds gisteren maar ik was juist bezig met mijn windows xp computer schoon te maken omdat hij erg langzaam werd. Als iemand een oplossing heeft wil ik dat met plezier horen alvast bedankt!:D

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Ik zou dit even proberen je weet maar nooit.

Hallo,

Ik heb dit probleem ook. Heb inmiddels de cache van Java IE en FF geleegd en de 2 programma's uitgevoerd. Niets helpt tot nu toe.

Het muziekje is iets van country of zo met hinnikende paarden en blaffende honden. Dit herhaalt zich op telkens weer op niet te definiëren tijdstippen.

Wie herkent dit of beter nog weet een oplossing

Bedankt alvast

Rob

Ter info had ook last van antivir solution pro. Heb echter het vermoeden dat dit er al voor in zat omdat ik in het verleden al last had van koeienbellen o.i.d

Ik heb dat muziekje met die boederij geluidjes ook

Laatst bewerkt:
Haha, super vèt!
Maar zal wel irritant zijn na een bepaalde tijd ja :P

Kijk eens in taakbeheer of het programma "perfs.exe" draait.
Zo niet, dan eens taakbeheer openen en zorgen dat je alles kunt zien.
Wanneer het geluidje afspeeld wordt er 1 proces groter in het geheugen. Dan kun je zien welke het geluidje afspeeld.

Misschien is het Internet Explorer. Kan ook natuurlijk. Sluit alle vensters af van internet explorer en kijk op "iexplore" in de processen staan. Zo ja, sluit die af en wacht tot je weer het geluidje hoort.

Dit zijn nog geen oplossingen maar wel een manier om erachter te komen wat het kan zijn.

Gr,
Mathijs

bij mij was het inderdaad iexplorer die er een paar keer instond, en dan een van die iexplorers groeide naar 40+mb en maakte dan het geluidje,
ook al sloot je die process, die process starte zichzelf gewoon weer op.

verder weet ik er verder ook niet veel vanaf, ik heb nu mijn laptop geformateerd, en heb er geen last meer van:d

Edit:

Ik heb zojuist gehoord dat er in Farm town ofzoiets een virus zit.
en dat kan je dus krijgen via FB en hyves?

Laatst bewerkt:
@ Hansel73, RobFongers en Tria deze vraag is gestart door dannyboy78011 wanneer jullie ook in deze vraag jullie probleem aan de orde stellen wordt het ontzettend onoverzichtelijk voor de helpers en de oorspronkelijke vragensteller.. Jullie kunnen dus twee dingen doen, deze topic blijven volgen of een eigen vraag maken. Derhalve zijn jullie berichten verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan