Ongure download steeds terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leidenschaft

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2005
Ik heb Bearshare en heb net ontdekt dat er een download aan de gang is, genaamd: BSInstall5.1.0.56.exe.
Ik heb er nooit voor gekozen om die te downloaden, en heb hem al 3 keer geannuleerd, maar hij keert steeds terug. Is ie gevaarlijk? Wat nu?

weet je zeker dat hij hem download??

het is namelijk het installatiebestand van bearshare.

ik denk eerder dat je die in je gedeelde map hebt staan en hij hem dus upload naar andere gebruikers.

het kan in ieder geval geen kwaad

Geplaatst door Leidenschaft
Ik heb Bearshare en heb net ontdekt dat er een download aan de gang is, genaamd: BSInstall5.1.0.56.exe.
Ik heb er nooit voor gekozen om die te downloaden, en heb hem al 3 keer geannuleerd, maar hij keert steeds terug. Is ie gevaarlijk? Wat nu?
Dat is gewoon het installatiebestand van Bearshare, dus gevaarlijk is dat niet.
Weet je zeker dat het een download en geen upload is?
Sommige P2P-programma's zetten zo'n installatiebestand ergens in een map zodat andere gebruikers het kunnen downloaden.
Of Bearshare is dit bestand nog aan het downloaden om het vervolgens beschikbaar te maken voor upload naar anderen.

Guus.

Nou, het is toch echt een download en geen upload. En hij downloadt het ook echt.

Nou ja, ik zet deze vraag op opgelost en laat die download lopen, en mocht mijn pc toch nog helemaal naar de kl*te gaan, dan stuur ik de rekening wel op, oke? :p

Geplaatst door Leidenschaft
Nou, het is toch echt een download en geen upload. En hij downloadt het ook echt.
Geplaatst door Guus abc
Of Bearshare is dit bestand nog aan het downloaden om het vervolgens beschikbaar te maken voor upload naar anderen.
Ik zou gewoon even kijken waar dit bestand terechtkomt.
Grote kans dat het gewoon in je gedeelde map komt.
Nogmaals: niks om je zorgen over te maken.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan