onherstelbare fout (windows-hoofdmap)system32\hall.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

hofm0043

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Als ik mijn computer opstart geeft hij de foutmelding onherstelbare fout (windows-hoofdmap) system32\hall.dll . Ik kan ook bepaalde links van webpagina's niet openen dan loopt mijn comp vast. Er is mij al aangeraden om de opstartdiscette van windows xp te gebruiken maar die heb ik helemaal niet ik heb een Packard Bell comp. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om dit te herstellen. En o ja, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar kan ook mijn e-mail in msn niet openen mijn overige email wel.

Heb ik ook eens gehad, en toen heb ik uiteindelijk toch windows opnieuw moeten installeren...:confused:

Gewoon opnieuw installen met je master cds of je back-up op de schijf ,scheelt je een hoop zoekwerk naar de fout.

Bij een PB-pc wordt als het goed is een zgn rode hersteldiskette bijgeleverd, die je nodig hebt om te formatteren/installeren.
Als je deze diskette niet (meer) hebt kun je ook proberen om via het PB-programma SmartRestore windows opnieuw te installeren.

Kijk iig eerst even op de PB-site bij Online Troubleshooting, daar staat een uitgebreide handleiding voor opnieuw installeren. Je zult je wrsch wel (gratis) moeten registreren.
Daar is ook een PB-forum met veel info.

http://support.packardbell.com/nl/

Succes

het is gelukt

Hartelijk dank allemaal ik heb inderdaad windows xp opnieuw geinstalleerd en het systeem loopt weer vlekkeloos ik had dus wel een opstartdiscette. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan