Onherstelbare fout!

Status
Niet open voor verdere reacties.

LinkinParkFan

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Berichten
485
onherstelbare fout *** stop:0x0000008E(0xc0000005,0xf795e7a8,0xf79sf6f4,0x00000000)

Sinds vandaag kreeg ik deze BSOD, of iets dergelijks met deze foutmelding.
Ik heb niets gedownload, geinstaleerd, etc. Het gebeurde terwijl ik een eenvoudig flash spelletje speelde op internet. Deze sloot af, en daarna heb ikhem opnieuw opgestart.
Na het rebooten, kwam ik in een cirkel van reboot...reboot, terecht met aan het eind deze BSOD.


Hoe los ikdit op?

alvast bedankt!




Er staat helemaal bovenin PAGE_FAULT_IN NONPAGED En de fout wordt waarschijnlijk veroorzaakt in Win32k.sys

Ook kan ik niet in veilige modus komen, of iets dergelijks.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan twee fouten bedenken: problemen met je harde schijf, of problemen met je geheugen.
Om de harde schijf te kontroleren kan je vanaf je Winows CD opstarten, en in de herstelconsole gaan. Dan kan je de hardeschijf laten controleren.

Waarschijnlijker is een geheugenprobleem. Daar kan je memtest86 of memtest86+ downloaden.

Success ermee :thumb:
 
Bedankt voor je reactie!

Het ligt idd aan 1 van deze 2, heb ik zo rond gegoogled, maar hoe kan ik dat testen. De memtest kan ik niet uitvoeren want ik kom niet in windows, dus internet wordt al helemaal niets.

En bij de herstel procedure, lukt het niet daar geeft hij ook een foutmelding.
Deze zet ik vanmiddag hier neer, ik ga nu eerst even aan het werk!;)


Ciaociao!
 
Als je 'heel heel erg' toevallig een Linux Live CD hebt liggen, zou je de cd in je dvd speler kunnen stoppen, en vanuit de Live CD Memtest starten.


Die fout die je als laatste gaf is inderdaad je werkgeheugen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan