Onherstelbare Sysfout Door Pm 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petertj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2006
ik krijg mijn computer niet meer opgestart, ik krijg eerst dat windows logo en zwart scherm, en dan een bluesceen

kan iemand mij helpen, ik heb met partition magic 8 mn hele pc naar de ***** geholpen,
Hij kan niet meer opstarten met een foutcode STOP:c000021a (onherstelbare systeemfout)
Het systeemproces Windows Logon Process is onverwacht afgebroken met de status:
0xc0000139(0x00000000 0x00000000)
Het systeem is afgesloten herstellen gaat ook al niet, aangezien hij de harde schijf niet meer herkent ef te weinig van de harde schijf...
ik heb al aantal dingen geprobeerd maar ik ben niet handig met pc's wat wel blijkt uit het feit dat ik geen back up heb gemaakt......en dat ik met PM ws mn hele harddisk heb verplaatst en nu kan ie m niet meer vinden, KAN IEMAND ME HELPEN???

Alvast Bedankt!! Peter

?

wat bedoel je precies, ik heb al met de xp cd die erbij zat geprobeerd de fabrieksinstellingen te herstellen, maar die cd die wil een bepaalde partitie herstellen die ik dus verplaatst heb, en waar windows dus opstond, ik denk hiervoor een bootable partition manager nodig te hebben die ik op cd kan zetten en die alles terug zet, kan iemand me hier instructies etc voor geven, want ik ben een noob ^^

Dank!

ik heb al geprobeerd mn eigen partition magic te booten maar dit lukte niet, hij herkende 'm niet eens, en de xpc cd wel maar die kon de partitie niet vinden...

Laatst bewerkt:
Je hebt een Recover CD
Daarmee kan je toch terug naar Fabieks instellingen
Of ben ik nu Gek

Laatst bewerkt:
Hoe vaak je ook waarschuwd:confused: , nooit de systeem schijf met PM veranderen, 9 van de 10 keer gaat dat fout.:evil:

Download de Ultimate Boot Cd, en gebruik het progje TestDisk wat daar opstaat, om de vorige partities te herstellen.

http://www.ultimatebootcd.com/

Of het progje op een opstartdiskette zetten en hiermee opstarten en dan deze uitvoeren, wel de versie voor dos gebruiken.

http://www.cgsecurity.org/index.html?testdisk.html

Probeer verder niet iets te overschrijven, dan lukt het niet meer.

Lange Pier zei:
Hoe vaak je ook waarschuwd:confused: , nooit de systeem schijf met PM veranderen, 9 van de 10 keer gaat dat fout.:evil: .

Ja Stom is dat He.?Vraag ik me ook wel eens af!
Maar ik heb er nooit geen last van,staat nu 1-1 lekkere was dat

BANDIT123 zei:
Ja Stom is dat He.?Vraag ik me ook wel eens af!
Maar ik heb er nooit geen last van,staat nu 1-1 lekkere was dat

1 - 1 :confused: met kelsky bedoel je:D

Met Acrnonis geen problemen, maar ben er ooit er een keer ingetuint met PM, alhoewel, als je het proces voor proces doet, lukt het wel.( eigenwijzigheid :) )

Of met de diskettes of opstart cd, ook geen problemen.

BANDIT123 zei:
Je hebt een Recover CD
Daarmee kan je toch terug naar Fabieks instellingen
Of ben ik nu Gek
uhh zoals ik al zei kan de recover cd de doelpartitie (waar windows op staat) niet vinden

Peter

ik had geen recover cd, ik ben nu aant proberen met een recover cd van een andere laptop, ik heb een acer, dat is een hp maar nu lijkt het redelijk te gaan, hij zag iig alle partities wat die acer recover cd niet deed wish me luck ^^ :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan