onjuist volume?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thowra

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Hello,

Ik hoop dat iemand weet wat hier aan de hand is. Het is niet mijn probleem maar het probleem van een kennis van mij. Het gaat als volgt.

Ze gaf aan dat nadat haar kleine zusje achter haar pc plaats had genomen de boel flink misging. Tja.. :o'
Ze kon alleen nog maar op msn komen en haar hele desktop was leeg. En er stond een waarschuwingsvenster open met de tekst:

er bevindt zich een onjuist volume
in het station.

Zelfs de progamma's waren niet vindbaar en de achtergrond was wit van kleur. Ze gebruikt trouwens als sturingsprogamma windows XP home edition.
Meer info kon ik niet geven omdat ze zelf niet wist wat ze ermee aanmoest.
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Ik zit te denken aan een virus of soort van bombrief die misschien wel geopend is. Maar dat kan ik als leek niet beoordelen. Alvast dank voor het meedenken. :)

Jeroen

Van hieruit is dat ook moeilijk te beoordelen wat er mis is gegaan. Wat gebeurt er als er opnieuw wordt opgestart? Kan er wel in veilige modus worden opgestart? Kortom, hoe is de situatie?

Groetjes,
Bennie

Ha Ben...

Daar kan ik je helaas nog geen antwoordt op geven want ze ligt al languit op een oor. Ik zal morgen naar haar situatie vragen. Bedankt voor je snelle reactie!
Zou je wel kunnen zeggen wat je denkt dat het kan zijn?

Jeroen

Nee, niet echt. Daarvoor heb ik toch meer info voor nodig.

Groetjes,
Bennie

Opstarten en op f8 drukken en de laatst werkende instellingen terugzetten. Misschien dat dat wat helpt?

Bedankt hoor,

Het probleem is inmiddels verholpen! ;)

Jeroen

Hoe? Wat was er aan de hand?

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan