onkyo cp-1116 A

Status
Niet open voor verdere reacties.

garand

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
wie kan mij helpen aan informatie en gebruikers handleiding van de platenspeler van onkyo de CP-1116A.Ik kan hier ook werkelijk niets over vinden op het internet,wordt er altijd gezegd wil wat weten even googlen,nou bij deze helemaal niks,ik zou diegene zeer dankbaar zijn:confused::confused

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Het zijn inderdaad allemaal service manuals heb je specifieke vraag misschien kunnen we je zo helpen.

Modag

cp-1116A

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Het zijn inderdaad allemaal service manuals heb je specifieke vraag misschien kunnen we je zo helpen.

Modag

bedankt voor jullie reactie,het gaat mij namelijk om de afstel mogelijkheden van de arm,contra gewicht en waarvoor die kleine stelknop aan de zijkant van de arm is.Ik heb de pickup namelijk bij de kringloopwinkel gekocht,nieuwe naald erin en spelen maar.was eigenlijk ook wel benieuwd naar de nw waarde toen in die tijd,hij is van bwjr 1987

bedankt voor jullie reactie,het gaat mij namelijk om de afstel mogelijkheden van de arm,contra gewicht en waarvoor die kleine stelknop aan de zijkant van de arm is.Ik heb de pickup namelijk bij de kringloopwinkel gekocht,nieuwe naald erin en spelen maar.was eigenlijk ook wel benieuwd naar de nw waarde toen in die tijd,hij is van bwjr 1987

1170 zoekresultaten.. Als je weet hoe je moet zoeken.. (Ik heb op "cp 1116" manual gezocht.) Oudere, incourante manuals zijn vaak niet gratis te downloaden, alleen te koop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan