Onlangs geopende programmalijst verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knetter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2012
Berichten
2
Eigenschappen01.jpgEigenschappen02.jpg

Ik heb sinds een tijdje dat ik de lijst van onlangs geopende programma's niet meer kan zien in het startmenu. Als ik op de taakbalk klik en naar Menu eigenschappen ga, kan ik de optie om de programma's te weergeven niet aanklikken. Deze is grijs. Zoals in de bijlagen te zien. Nu hoorde ik dat het via Regedit op te lossen is. Maar via Googla heb ik al meerder malen gezocht en geen oplossing, dus probeer ik het hier. Ik heb al geprobeerd om de registerwaarde NoRecentDocsMenu toe te voegen en/of te verwijderen/veranderen geen oplossing. Iemand? Graag!:thumb:
 
Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoRecentDocsMenu
Staat de waarde op 0 of kun je 'm niet veranderen?
Welke versie van Win 7 heb je?
Scan anders eens met Mbam (link in m'n handtekening).
Heb je kortgeleden e.o.a. tweakprogramma geïnstalleerd? De veiligheid/privacy opgeschroefd?
 
Laatst bewerkt:
Daar was ik weer.
Ik heb hetgeen aangepast in het register. Deze staat ook onder HKEY_LOCAL_MACHINE\.... en de rest.
De waarde staat op nul. Ik had een DWORD (32bits)-waarde onder regedit aangemaakt. Mijn laptop draait op Win7 Ultimate x64. Ik heb Mbam ook laten speuren en kwam wat dingen tegen die Hitman Pro en mijn virusscanner niet gevonden hadden. Daarna opnieuw opgestart en de lijst is er nog steeds niet en het vinkje is nog steeds grijs zoals in de eerste bijlage. :rolleyes: En eh ik heb inderdaad een aantal tweak programmaatjes op mijn laptop staan. Geen idee welke de :evil: boosdoender is. Ik heb ooit ergens op een website iets gevonden waar ik waardes weg moest halen onder het register en dan deed hij het weer. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan