ericvanbelgie
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 apr 2002
IK bezit bepaalde bestanden BMP die ik niet kan openen, als ik de eigenschappen bekijk zie ik dit : zie afbeelding
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke afbeelding?Geplaatst door ericvanbelgie
als ik de eigenschappen bekijk zie ik dit : zie afbeelding
Hij heet blijkbaar niet voor niets Eric van België. Zelfs zijn computer is tweetalig.Geplaatst door DENNIS90
Ik zie dat er Franse woorden in voorkomen, bij:
Gemaakt: samedi(zondag)
Gewijzigd: jeudi(dinsdag)
Geopend: mercedi(woensdag)
Wat ben je toch slim, Guus!:thumb:Geplaatst door Guus abc
Hij heet blijkbaar niet voor niets Eric van België. Zelfs zijn computer is tweetalig.![]()
Guus.
Stuur eens zo'n bitmap mee als bijlage. Die uit je voorbeeld is maar 25 kB, dus dat kan wel. Dan kunnen anderen hier even kijken of ze hem met hun photo-editor van XP wel kunnen openen. (Ik gebruik zelf nog Windows 98, dus ik heb die editor niet.)Geplaatst door ericvanbelgie
Ja ik heb het kunnen openen met irvan view maar welk soort BMP's zijn dit dan ?
Met de gewone photo-editor van XP kan men ze niet openen.
Het is inderdaad geen gewone .bmp, maar het is wel een .bmp en daarmee bedoel ik een OS/2 of Windows Bitmap.Geplaatst door ericvanbelgie
In welke soort BMP formaat moet ik dan opslaan om dezelfde eigenschappen te hebben wat nogmaals de bestanden kunnen niet geopend worden in photo editor dus het zijn geen gewone BMP formaten ?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.