Online Armor blokkeert verwijdering van programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
MegaByter,

De handleiding op http://www.online-armor-firewall.nl bevat een menu dat gelijk is aan het menu in Online Armor. Daardoor zou het makkelijk moeten zijn om snel meer informatie over een bepaalde optie in OA te vinden. Is dat niet het geval, dan ben ik voor niets zo lang aan het knutselen geweest om dat menu te maken....:confused:

ja dat heb je opzich wel goed aangepakt.
is wel duidelijk denk ik.
sorry had er even niet aan gedacht

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor :)

Misschien was het geen goed idee om het menu op de site precies zoals het menu in het programma te maken. Maar ik dacht dat dit de beste manier was om makkelijk meer informatie te vinden over een bepaalde instelling in OA.

De 'foutoplossing modus' zal dus niets veranderen aan de werking van Online Armor. Er worden wanneer de 'foutoplossing modus' is ingeschakeld logbestanden aangemaakt waarin precies te zien is wat Online Armor heeft gedaan. Deze logbestanden kunnen erg groot worden wanneer de 'foutoplossing modus' voor langere tijd is ingeschakeld.

Misschien was het niet verstandig of niet zo handig om de Engelse term "debug mode' te vertalen als 'foutoplossing modus' omdat ik geregeld zie dat gebruikers van Online Armor deze 'foutoplossing modus' hebben ingeschakeld. Waarschijnlijk in de veronderstelling dat ze daarmee een probleem oplossen als ze een probleem hebben met OA. Van de ene kant klopt dat ook wel, maar gaat dat niet precies zoals de OA gebruiker misschien denkt.

nou het is wel zeker een goed idee.
alleen kan je hem denk ik beter onder een knopje "hoe werkt Online Armor" plaatsen op de site..
het kan in eerste instantie verwarrend over komen denk ik

Denk dat 'Handleiding' eigenlijk hetzelfde is als 'Hoe werkt Online Armor'. Het is in ieder geval korter en past wel in het menu... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan