Online catalogus

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonnieV1987

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2010
Hallo Helpmij,

Ik ben al een tijd bezig met het maken van een online catalogus.
Voor alle tuin en straat artikelen.
Ik heb met 2 grote leveranciers afgesproken dat ik hun producten mag over nemen. De foto's en de teksten. maar al dat knippen en plakken duurt een eeuwigheid.
ik heb nu 140 producten en der komen der uiteindelijk 3500 op te staan. ik gebruik opencart.

nu heb ik zelf ook een straten makers bedrijf (DRUK) dus ik heb er eigelijk geen tijd voor.
Om alle producten online te zetten.

ik heb van mijn leverancier wel een cd gekregen met foto's dus dan hoef ik die gelukkig allemaal niet meer te downloaden.

maar mijn vraag is eigelijk is er ook een soort software die zelf een web winkel maakt maar dat je dan offline producten kan invoegen en dan later uploaden. zodat ik mensen via een uitzend bureau dan kan laten doen. Want om die nou in het admin gedeelte van mijn website te laten kijken voel ik ook niet egt wat voor.

Opencart bied zelf wel Extensions aan voor, het importeren en exporteren van spreadhead files. maar dan kan je alleen bestaande producten wijzigen .

Hoor graag meer hier over

Als je werkt met een uitzendbureau kun je gewoon in het contract zetten waar die mensen wel en niet aan mogen komen. Dat is makkelijker dan het hele systeem aanpassen.

Naja het is de admin gedeelte van mijn web site er kan dus veel mis gaan.

ik pas liever het hele syteem aan. het zekere voor het onzekere. en stiekem is het dan ook makkelijker voor mij.
ik weet dat hier een prijs kaartje aanzit. maja het is een investering

Bij OScommerce heb je easy populate waarmee je met een csv file in 1 keer alle produkten met foto's teksten en prijzen de shop in schiet. Wellicht is er voor opencart wel ook zo iets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan