online foto opslag .nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
ik maak voor een vrijwilligersorganisatie een website in Joomla. De foto's moeten extern online opgeslagen worden. Normaal gebruik ik photobucket.com hiervoor, de foto's die je daar opslaat kun je direct en eenvoudig linken binnen je eigen website.

Probleem is dat netwerkbeheer photobucket en nog een heleboel andere site's blokkeert, waardoor bij die organisatie op het netwerk een site verschijnt met allemaal kruisjes in plaats van foto's. Nu zoek ik dus een online foto opslag, gratis, met een nederlands domein. Voorwaarde is dat je foto's direct kunt linken. De site's die ik geprobeerd heb kunnen dat niet, daar kun je alleen maar albums linken, en dat is de bedoeling niet.

De reden dat de foto's extern geplaats moeten worden is dat frontend foto's geplaatst moeten kunnen worden, zonder dat er gebruik gemaakt wordt van ftp, dat is voor de meesten net iets te ingewikkeld.

De optie van mrmusic is zeker een aanrader, kun je ook op een handige en simpele wijze je fot's bewerken.
Echter vergeet ook niet Live mail van Microsoft, daar kun je maar liefst 25Gb backuppen, en niet alleen foto's.
Ik gebruik ze allebei, en zijn absoluut handige progamma's.
Echter een kanttekening is op z'n plaats, het is gratis. Daar mag je zelf de rest invullen.

De optie van mrmusic is zeker een aanrader, kun je ook op een handige en simpele wijze je fot's bewerken.
Echter vergeet ook niet Live mail van Microsoft, daar kun je maar liefst 25Gb backuppen, en niet alleen foto's.
Ik gebruik ze allebei, en zijn absoluut handige progamma's.
Echter een kanttekening is op z'n plaats, het is gratis. Daar mag je zelf de rest invullen.

Met het Gratis van Picasa Web heb ik geen enkel probleem hoor. Geen reclame of andere zooi, helemaal niets!

Je begrijpt niet wat ik bedoel.
"het is gratis" wil zeggen, (dat staat ook in de voorwaarden) dat je geen enkele rechten kunt doen gelden, indien er iets misgaat, of er ineens voor betaald moet gaan worden.;)

Je begrijpt niet wat ik bedoel.
"het is gratis" wil zeggen, (dat staat ook in de voorwaarden) dat je geen enkele rechten kunt doen gelden, indien er iets misgaat, of er ineens voor betaald moet gaan worden.;)

Oh zo....
Nou, ben ik bij Google niet echt bang voor, hahahah:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan