Online foto's bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joti

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Berichten
160
Ik bestelde altijd foto's via www.kruidvat.nl
Er wordt dan gevraagd om ActiveX-besturingselement IPS Bilduploaden te installeren. Dit is nodig om Comfortbestelling te doen.(Standaardbestelling wil wel maar die vind ik niet handig) Als ik dit geïnstalleerd heb krijg ik toch de volgende melding:
"Wanneer er in het vakje een rode X verschijnt dan heeft u mogelijk niet de benodigde gebruikersrechten".
En dan lukt het niet om foto's te vestllen via Comfortbestelling maar wordt geadviseerd om dat via Standaardbestellingen te doen
Kruidvat adviseert om dan tijdelijk de virusscanner op de laagste beveiligingsgraad te zetten of uit. Ik heb AVG 8.0 en ik weet niet hoe ik die lager kan zetten of uit kan zetten.
Zou dit het probleem kunnen verhelpen?
 
Hoi,

Je kunt het proberen .....
Rechtsklikken op het icoontje van AVG in het systeemvak en 'Exit' aanklikken.
 
Op een oude computer heb ik Adobe Acrobat 5.0 en Adobe Reader 7.1.0 verwijderd en daarna Adobe Reader 8.1.2. geïnstalleerd. Nu lukt het me op foto's via Comfortbestelling te doen. Op deze computer staat nog niet de nieuwste versie van AVG virusscanner.
Op de andere computer dezelfde handelingen gedaan. Daar lukt het echter niet om foto's te bestellen. Ik heb daar AVG 8.0 op staan. Zou daar het probleem in kunnen zitten??
 
Hoi,

Ik denk dat je dat gewoon maar moet uitproberen.
Is het afsluiten van AVG 8.0 gelukt?
 
Het probleem is opgelost. Op de site zag ik rechts boven een klein icoontje van Java. Daar heb ik opgeklikt, daarna werd er iets gedownload en de site werkt nu naar tevredenheid
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan