online gaat langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscartje

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
hallo,
ik speel al een tijdje warrock,alleen heb ik alle grapics altijd zo laag mogelijk staan en nog gaat het vaak heel langzaam en blijft ie hangen. eerst dacht ik dat dit aan mijn videokaart lag want die is ook niet zo goed alleen als ik speel en ik open taakbeheer zie ik dat mijn CPU ook 100% gebruikt wordt. Kan het niet daar aan liggen want dan hoef ik geen nieuwe videokaart te kopen. Zoja wat kan je er dan aandoen.
dit is mijn hardware:
CPU:Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
CPU speed: 2.99 GHz
System RAM : 1014 MB
Operating System: You Have: Microsoft Windows XP Home Edition (Build Service Pack 32600)
Videokaart : Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chipset Family (Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chipset)
Ruimte op Harde schijf : 78.8 GB
alvast bedankt

Oscar

Zo te zien heb je niet echt bepaald een ouwe PC.
Op andere Forum's hebben mensen het er ook over dat het ineens traag gaat,
Meerdere mensen hebben hier dus last van. IK denk niet dat het aan je PC ligt.
IK denk dat je maar het beste kunt afwachten tot er eens Up-Date ofzo komt.

volgens mij is dat een interne videokaart. die zijn meestal niet zo goed. voor als je echt een beetje wilt gamen, zul je toch een betere kaart moeten kopen. dat hoeft niet direct een mega aankoop te zijn, want dat zou ook niet goed gaan met de rest van je systeem.

maar zoals al gezegt is je probleem ligt denk ik niet aan je systeem maar aan warrock.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=412971

een onboard gaat.En dat gamed niet....

EDIT: van de officiele site

War Rock is ontworpen om op een brede mogelijkheid van hardware te lopen. Echter, de lagere Hardware's zullen soms systeemtraagheid hebben, ook wel lagg genoemt. Ook zullen sommigen de Graphics op Low moeten zetten.
War Rock vereist DirectX 9.0, zorg AUB ervoor dat alle drivers volledig up to date zijn
Minimum Recommended
CPU Pentium 3, 800 Mhz Pentium 4, 2.0 Ghz
RAM 512 MB of
beter 512 MB of
beter
Grafische
kaart Radeon 8500LE, Geforce
MX400
or better FX5700 / ATI 9200
OS Windows ME / 2000 / XP Windows 2000 / XP
ISP DSL Kabel / T1
Netwerk kaart 10 Mbps 100 Mbps / 1000 Mbps
Hardeschijf 900 MB 900 MB

BRON: http://www.warrock.nl/page.php?133

Laatst bewerkt:
oke bedankt dan trek ik dus de conclusie dat het aan mijn videokaart ligt want het is bij mij al 1 jaar dat het langzaam gaat. Maar mijn videokaart zit ingebouwd op mijn moederbord kan je er dan 1 bijzetten ofzo of moet je die eraf latten halen?
Alvast bedankt
Oscar

denk dat de antwoorden al in je andere topic zitten?

Maar ok: neen je onboard kun je er niet af halen.
Qwestie van een andere kaart plaatsen....

oke w8 even ik snap het niet helemaal want ik hoor verschillende dingen
kan je nou gewoon een videokaart er bijzetten zonder iets te veranderen zodat je er dus eigenlijk 2 hebt?
of moet ik deze eraf laten halen en een nieuwe er op laten zetten?
Oscar

Neen met je onboard kunen hoef je niks te doen...
ik bedoel daarmee te zeggen dat als je een losse kaart zet is het zo dat je onboard uitgeschakeld wordt......

Je kan(en hoeft dus ook niet) dus niet met beide kaarten werken

oke ik snap het dus dan ga ik maar zoeken naar een goede videokaart om er bij te zetten
bedankt
oscar

Okidoki:thumb:

lijkt me het beste dat je daarvoor in je andere topic verder gaat?
Modag heeft je daar een link gegeven.als je daar nou eens kijkt en dan aangeeft wat je gevonden hebt.....

zou geen al te zware kaart zetten btw.daar is je systeem niet na....

ik neem denk ik een 512mb denk ik dat is wel genoeg en niet zo duur

haha oke maar 1 laatste vraagje in deze topic: kunnen alle videokaarten erbij gezet worden of moet het een bepaald type zijn

Dat antw was dus al gegeven in je andere topic.

Zullen we daar met toevoegende vragen maar even verder gaan?
Zet deze maar op "opgelost"

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan