Online gamen en Skype.

Status
Niet open voor verdere reacties.

snaggyheadshot

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2011
Hoi ,

Ik heb een Conceptronic Wireless N 150mbps breedband router en een Asus RT N12 als repeater. Skypen gaat gewoon prima, totdat ik ga gamen , dan valt de verbinding van skype steeds weg , kan dit verholpen worden of moet ik een nieuwe router kopen..? Ik heb deze net 2 dagen namelijk.

Ik heb een Asus X53S , een I7 , 6 GIG ram. Ik zit langs de repeater , en op dit moment met skype , steam en nog veel meer programma's aan gebruik ik 50% ram.

Hoi ,

Ik heb een Conceptronic Wireless N 150mbps breedband router en een Asus RT N12 als repeater. Skypen gaat gewoon prima, totdat ik ga gamen , dan valt de verbinding van skype steeds weg , kan dit verholpen worden of moet ik een nieuwe router kopen..? Ik heb deze net 2 dagen namelijk.

Het kan zijn dat je nieuwe software voor je router en repearter moet hebben, kan je gewoon downloaden van hun sites

Vink :cool:

ik heb hier ook last van de oplossing was teamspeak veroorzaakt ook minder lagg

Skypen gaat gewoon prima, totdat ik ga gamen , dan valt de verbinding van skype steeds weg
teampeak verbrijkt minder geheugen en gamen veel en skype en skype sluit af als hij sloom wordt met bellen en teamspeak word amper sloom of slecht, dus ik zou teamspeak eens proberen

Hoi,

Ik zat er al aan te denken de steam ingebouwde call functie te gebruiken , bedankt voor de tip. Maar is er een manier om te kijken of het nu aan mijn pc licht of aan het internet? Want ook zonder te gamen valt de verbinding soms weg en dan heb ik nog ong 50% RAM over.

Hoi allemaal , ik heb vanmiddag mijn netwerkmode in de router gezet van 11B/ G / N mixed naar 11G en dit heeft geholpen :thumb:

Het kan zijn dat je nieuwe software voor je router en repearter moet hebben, kan je gewoon downloaden van hun sites

Gebruik je WiFi ?

ps. zet je vraag even op opgelost

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan