Online Gaming Probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter VeFa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

VeFa

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Hey, Ik heb hier een probleem. Als ik een online spel speel zoals battlefield, wolfenstein gaat het hele spel traag als er te veel mensen om me heen staan, of als er bijv. een vliegtuig, tank in de buurt is gaat het traag....??
Ik denk niet dat het een grafische probleem maar eerder een internet probleem is.

Mijn pc eigenschappen: 512ddr, 128video Radeon9200, 2.8Ghz

Kan iemand mij helpen of zeggen wat het probleem is

Heb je al gekeken naar de instellingen van de firewall?
Ook wil het wel eens helpen als je de virusscanner tijdens het gamen uit zet.
Speel de games even op een laag ( grafisch ) niveau.
het wil ook wel eens helpen om een server te pakken met minder spelers. Als je de singeplayer sppelt, gaat dit ook langzaam ?

gaat ook langzaam als ik singplayer speel en wat moet ik doen met de firewal instelingen

Laatst bewerkt:
at ook langzaam als ik singplayer speel en wat moet ik doen met de firewal instelingen

Dan is het waarschijnlijk wel een grafisch probleem. Je videokaart in combinatie met je ram (512) is wel echt het minimale wat betreft spellen als battlefield, zeker als je daarnaast ook een XP draait.

Daarnaast is er een verschil tussen problemen met connectie en problemen met je computerkracht. In het eerste geval bijvoorbeeld wordt er bij BF aangegeven dat er problemen zijn met de connectie, daarnaast zie je dat je bijv. opeens weer staat waar je eerder vandaan liep. In het 2de geval loopt het spel door echter zeer schokkerig.

Is dit laatste het geval dan help een extra 512 is aardig opweg. Met een werkgeheugen van 1024 zal je al aardig wat verschil zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan