online inloggen op je pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

zundappje

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
hallo,

ik zoek een programma om online in te loggen op mijn pc (wel gratis)

alvast bedankt voor het beantwoorden

gr. zundappje

Remote Desktop? Zit standaard ingebouwd in XP.
Je hoeft verder niets te installeren alleen even poort 3389 open zetten in je router.

Ga naar Start en zoek naar 'Verbinding met extern bureaublad'.

Logmein is gratis, je moet alleen voor Logmein free kiezen bij het aanmaken van een account.
Dit wordt dan standaard Logmein Pro voor een bepaalde tijd, hierna zal het weer gewoon logmein Free worden.

NX heeft geen mogelijkheid om op windows te worden gebruikt, wel om vanaf windows verbinding te krijgen met een linux pc, maar niet andersom.

Dat gebruik ik ook wel eens bij klanten, maar nu leveren wij geen support meer op thuis gebruikers.

Dat zal alleen niet goed werken aangezien iemand dan op jou computer moet zitten om toestemming te geven voor de verbinding. Dus niet echt wat Zunddapje wil volgens mij.

Logmein is gratis, je moet alleen voor Logmein free kiezen bij het aanmaken van een account.
Dit wordt dan standaard Logmein Pro voor een bepaalde tijd, hierna zal het weer gewoon logmein Free worden.

NX heeft geen mogelijkheid om op windows te worden gebruikt, wel om vanaf windows verbinding te krijgen met een linux pc, maar niet andersom.

jha het is mij gelukt bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan