Online met Command and Conquer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansjoerd

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2009
Hallo,

Ik zit al een tijdje met een probleem met een spel voor op mijn laptop.
Het gaat over het spel: Command and Conquer generals Zero Hour (deluxe pakket)

Ik kan hierbij niet online. Dit is overigens ook het enige spel wat ik online speel op de PC.

Ik kan wel gewoon internetten. Over beveiligingen weet ik erg weinig. Ik zou graag willen weten wat het probleem kan zijn.

Wat ik al wel heb geprobeerd op aanraden van een vriend:
Firewall uitgezet,
en anti-virus programma.
Dit heeft helaas niet geholpen.

Mvg. Jan Sjoerd

Ik heb je vraag verplaatst naar de juiste sectie.

Gaat om een pc spel en die hoort niet thuis onder Consoles ;)

Mag ik dan vragen waar deze dan is heen gegaan? Ik heb van ten voren al gezocht, en dit leek mij de beste locatie.

Je vraag is al in de juiste sectie voor je gezet door de moderator in "Spel werkt niet (meer)".

Krijg je een foutmelding als je wilt inloggen? Is het spel legaal?

nee, ik krijg geen foutmeldingen als ik het spel opstart. en het spel is legaal.

Ik neem dan aan dat als je de map en alles geselecteerd hebt, het spel dan niet volledig laadt. Speel je ook tegen andere spelers of alleen tegen de computer online?

Zit er ook een router tussen je computer en het modem?

volgens mij hebben wij thuis een modem/router in 1. We hebben tenminste maar 1 kastje.

Ik zou dan graag tegen andere spelers willen spelen. met Network met een vriend van mij, die ook een orginele heeft, laad hij de game wel, maar als we dan echt beginnen, zegt hij dat er een "mismatch" is, "lost synchronisation with data".

sorry voor de erg late reactie

Meer nieuws: Bij een vriend van mij, wil het ook niet. Daarop internet aansluiten, en dan proberen online te spelen. Het zelfde probleem:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan