online met MusicMatch

Status
Niet open voor verdere reacties.

PdeBruin

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Berichten
278
Ik heb MusicMatch aangeschaft om een jukebox achtige omgeving te maken van mijn CD's en aanvulling van het internet. Het vastleggen van de CD's gaat goed maar
vroeg mij af of ik ook niet de TAG functie dus Titel en de
namen van alle soundtracks automatisch kan laten vinden omdat het overtypen monikken werk is...

Een tweede vraag is de Radio functie en Online Hier krijg
ik een fout boodschap dat ike geen internet verbinding
heb echter met andere functie's als help en bestellen van skins werkt de Internet verbinding wel.en zonder
opnieuw aanloggen ofzo. dus wel betalen maar niet halen zal ik maar zeggen. Dus de online helpfunctie geprobeerd maar die werkt ook niet omdat ik geen internet verbinding zou hebben en van Mail heeft men
niet gehoord dus ik kan mijn vragen niet kwijt. Het lijkt
op - ik wil een telefoon kopen maar dat kan alleen telefonisch...

Ik heb windows XP - MusicMatch 7.5 en een ISDN verbinding via HetNet
 
Kan het misschien zo zijn dat je een Firewall geinstalleerd hebt staan die eea blokt.
Probeer de Firewall eens uit te zetten en dan met Musicmatch te werken.

Mvg Sigma
 
MusicMatch online werkt niet

Ik heb geen FireWall en ook geen programma als ZoneAlarm aanstaan In de XP Explorer staat ook de
firewall functie niet aan. Bedankt voor deze tip maar
daar had ik ook al aangedacht omdat ik bij downloaden
vaak problemen heb deze functie's uitgezet.
 
Heb je al geprobeerd om opnieuw te installeren?
Heb zelf ook problemen gehad in het begin met Musicmatch.
Na compleet verwijderen en daarna nieuwe installatie werkte het wel naar behoren.

Sigma
 
MusicMatch on-line failures

Ik heb MusicMatch verwijdert dmv config software en daarna de computer opnieuw gestart. Toen de 7.2
versie geladen en registratie ingevoerd terwijl ik
online was..... dit gaat goed en ook de online
help functie werkt goed dwz je krijgt het FAQ scherm
Zo gauw je een formulier intoest zegt het suysteem
GEEN INTERNET verbinding - ik heb dus ook geen Radio
functie volgens volgende foutmelding

Please check your Internet connection to ensure it is working properly. Once it is, click here and you will be able to enjoy MUSICMATCH Radio and Guide

Toen de upgrade naar 8.0 download en dan krijg ik
een error terwijl je dus de upgrade uitvoert : Could
not download from DLM channel

Ik weet niet wat ik moet doen behalve dan dat ik de
survey heb ingevuld - verleden wek al - want die werkt
maar krijg geen reactie. Het lijkt erop dat ik gewoon mijn geld kwiijt ben
 
Niet zo somber. Je geld ben je niet kwijt, want het programma moet gewoon kunnen werken. Tenslotte kun je het ook nog retourneren, isschien zit er een fout in de software.
Mogelijk is het zo dat door het programma te verwijderen via het config. scherm niet alles verwijdert wordt en er toch nog gegevens over het programma achter blijven.
Probeer eens de computer met Systeem Herstellen terug te zetten naar een moment voor de installatie van Musicmatch, zodat alles weg is.
Hierna opnieuw installeren en voordat je akkoord geeft op de diverse plaatsen in het programma alles dubbel controleren.
Tevens vooraf nog even controleren of de firewall van XP is uitgeschakeld en tevens evtueel Antivirus programma uitzetten. Wanneer popupkillers hebt meelopen ook deze uitzetten.
Advies zo kaal mogelijk installeren met zo min mogelijk functies geactiveerd in XP.

Sigma
 
MusicMatch

Ik heb het programma op een andere computer
geinstalleerd ook met XP en hier werkt alles naar
behoren. Ik ga komend weekend de schijf formatteren
en XP opnieuw installeren als aangeraden Hiermee
hoop ik dan dat de problemen worden opgelost
omdat ik het anders ook niet weet Ik heb namelijk een
kaal systeem al geladen van voor de MusicMatch
installatie mbv PowerQuest DriveImage en gebruik
geen popup killers of andere firewall software Ik
zou natuurlijk de oorzaak graag willen achterhalen maar
door het bewijs op de andere computer ga ik maar met grof geschut er op de domme manier - teveel - tijd insteken - Bedankt voor het meedenken Peter
 
MusicMatch

Ik heb XP op nieuw geinstalleerd en ook MusicMatch
version7.2 Alles werkt nu naar tevredenheid
Er is echter een maar en dat is dat nu version 8
mij opgedrongen is en de record functie nu zeer
traag werkt. Maar bovendien moet ik nu een upgrade
sleutel kopen om snelheid terug te krijgen in de
record functie Dus ik weet niet of ik er wel mee door ga
Ook heb ik al een aantal bugs gezien in de playlists
maar ook dat gewoon de album informatie verdwijnt
als je op artiest selecteerd of en dat is echt geweldig
staan ineens je volumeschuifjes ( in het configuratie systeem van XP) op nul Dus je denkt geen geluid
ev draai aan de volume knop --- geen geluid..! Na
zoeken intern is de boel ineens uit gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan