online movies bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Ik wil op sites zoals www.nu.nl of rtlnieuws.nl online reportages/fimpjes kijken, maar er gebeurt niets. Het venster van mediaplayer wordt wel geopend, maar verder gebeurt er niets. Voorheen ging het altijd zonder problemen. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

anansie zei:
Het venster van mediaplayer wordt wel geopend, maar verder gebeurt er niets.

jozo : popup blokker ? dan zou die venster toch ook niet moeten openen ? :confused:

verder wil ik vragen welke media player je hebt ?
en welke browser je gebruikt :: Internet Explorer of netscape of firefox of nog wat anders

bij nu.nl en dan video's kun je instellingen bijwerken soms moet je het nog eens een keer doen omdat nu.nl niet altijd oudere instellingen kan lezen met behulp van cookies etc.
overigens heb ik hier geen problemen in IE 6. of FirefoX
je zou dan moete naangeven welke snelheid je hebt of at het dichstbij ligt
en dan welke player je als voorkeur wilt hebben

verder zal ik ff gaan zoeken of er meer problemen zijn met deze omschrijving die jij geeft

Zelfde probleem hier, kan wel via mediaplayer bestanden afspelen, maar streaming lukt niet. Op meerdere sites dit probleem ook www.rtlnieuws.nl werkt het niet. Dus ik ben ook benieuwd naar de oplossing.

Volgens mij is het probleem bij mij ontstaan sinds ik een nieuwe router heb. Maar ik weet niet hoe ik dat kan checken, de oude router heb ik niet meer :-(

In windows mediaplayer staat achter het eerste tabblad "afspelen" een driehoekje. Klik hierop en je krijgt een lijst te zien. klik vervolgens op "alle videobestanden'". Volgens mij is je probleem dan verholpen.

Sinds een aantal dagen hebben wij dit probleem ook met de site van Martha Stewart en videocodezone. Als leerkracht kan ik sinds kort ook gebruik maken van Teleblik. De filmpjes zijn wel af te spelen in Windows Mediaplayer (versie 11 in mijn geval). Maar niet embedded in de sitepagina. Het werkte altijd wel en ineens niet meer. Ik heb het idee dat het met een beveiligings update te maken heeft en ik kan geen kosteloos ondersteunings verzoek meer doen bij !@#$%^&*( lui van Microsoft, want ik heb er al 2 gedaan en voor een betaald verzoek moet je € 99,- lappen. Stelletje zakkenvullers!
Ik hoop dat iemand dit op kan lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan