Online Radio streamer doet het ineens niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nineo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Hoi allemaal,

Sinds twee dagen ofzo doet ineens mijn deep Fm streamer het niet meer , zowel de webstreamer als de windows media player link doen het niet.
Als ik de windows media player link aanklik dan verschijnt er voor 0,01 seconde een "openen/opslaan/annuleren" popupje , maar die verdwijnt automatisch zonder dat er iets wordt geopent...
Als ik de webstreamer probeer, doet die het ook ineens niet meer, terwijl ik geen instellingen heb zitten veranderen oid. Als ik dan op foutgegevens druk krijg ik dit:
Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.
Terwijl het de dag ervoor precies hetzelfde was en het wel deed...
Ook doet hij het gewoon wel bij iedereen anders op de pc.

Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om mijn favoriete zender weer te kunnen luisteren? :(

Ps de site is deep.fm

Je gebruikt windows media player om te luisteren?
Update het is of her installeer media player is! :confused:
Download plugins

Laatst bewerkt:
Ik heb de nieuwste versie van WMP waarop ik het altijd al luister... dus dat is het niet.
Wat bedoel je met plugins?:o

Volgens mij kan je plugins downloaden voor WMP die eigenaar van die radio gaat ook mee in de tijd en zet er weer nieuwe dingen op zoals een effect nog wat en dit en dat enz enz.
dus jij moet dan soort van ook mee gaan met de tijd en de plugins downloaden :P :o

De plugins zijn het blijkbaar niet :(

Het vervelende is, dat het wel lijkt alsof ik de enige ben die dit heeft. Anderen die ik ken en deep fm luisteren ervaren dit probleem niet, zonder ook maar iets te hoeven doen aan plugins of updates, ikzelf heb van alles geupdate etcetera, maar tevergeefs :(

Heeft iemand nog andere suggesties?
Ik wil gewoon graag weer deep fm kunnen luisteren :eek:

Hallo Nineo,

Heb jij dit probleem inmiddels al opgelost?
Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem.
Het gekke is alle zenders doen het behalve de zenders die ik altijd luister
(3FM en Deep FM).

Ik heb pas windows 7 geintalleerd, ik weet alleen niet meer of ik de zenders wel of niet heb geluisterd in windows 7.

Ik gebruik dus windows 7 en media player 12.
codec pack heb ik ook al geinstaleerd maar geeft geen oplossing.
(http://shark007.net/win7codecs.html)
Plugins lijkt me sterk?

Kan iemand me hiermee helpen? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan