Online spel doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bigpat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
2
Wie kan mij helpen met de volgende uitdaging.
Na het verwijderen van mijn antivirus programma norton 360, kan ik niet meer op online spellen terecht (poker) de computer geeft aan dat er iets mis is met mijn instellingen. Maar ik kan wel gewoon op internet terecht. Er is mij verteld dat de oplossing zou zitten in de proxy instellingen, maar die weet ik niet te vinden. Of heel eenvoudig een nieuwe norton weer installeren daar norton in de proxy instellingen het e.e.a. veranderd. Ik hoor het graag :(

patrick.
 
hoi patrick,

wat fvoor foutbericht ontvang je precies ?
 
krijg de melding "error 15" cannot accest the internert please check your connections and try again.

het vreemde is dat ik niet via explorer op internet kan maar wel via firefox. Enkel als ik firefox update naar een nieuwere versie, kan dat ook niet meer.

Ik hoor graag een oplossing.

Patrick.
 
krijg de melding "error 15" cannot accest the internert please check your connections and try again.

het vreemde is dat ik niet via explorer op internet kan maar wel via firefox. Enkel als ik firefox update naar een nieuwere versie, kan dat ook niet meer.

Ik hoor graag een oplossing.

Patrick.

Dit probleem heb ik ook gehad kort geleden,IE werkte niet meer en firefox wel.
Heb toen geprobeerd IE te verwijderen wat niet lukte kon ook niet in internetopties meer komen.
Heb toen IE8 opnieuw geistaleerd en daarna werkte IE weer normaal.
Ik had trouwens geen norton erop en wil m ook niet al krijg ik norton kado.
Wat een hopeloos geval je kan niks aanklikken of noton heeft wel wat te melden echt heel iritant.

Veel succes in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan