online spellen lopen traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

haan2

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2006
hoi op m'n broertjes z'n pc lopen call of duty 2 online maar ook single player nogal traag en bij medal of honor allied assault loopt die online nogal traag. Hij heeft ook geen virussen op z'n pc. Weet 1 van jullie hoe dat kan? want op mijn computer lopen die spellen wel goed. Zal ik misschien iets in de instellingen bij hem moeten veranderen?

hoi

wat voor videkaart heeft hij heb je ook al geprobeert om alles op het laagste tezetten

waar kun je zien wat voor een videokaart die heeft?:o Ik zal ff alles op het laagste zetten, kijken of die dan beter loopt.

Door dxdiag te typen bij start,uitvoeren ga dan naar het tabblad beeldscherm onder apparaat naam vind je terug welke 3d-kaart er insteekt. Het beste is dat wanneer je online gaat spelen de grafische zware effecten gaat uitschakelen zoals AA,FSAA,... net dat je beter de resolutie ook gaat verlagen.Wat voor type internetverbindingen hebben jullie? Wat is de pc die je broer heeft indien deze een tragere processor heeft dan jouw pc dan ligt daar het probleem. Welke firewall gebruiken jullie? Deze kan hier ook voor zorgen. Draai ook zo weinig mogelijk achtergrondprocessen.

3d-kaar: http://img101.imageshack.us/img101/5742/apparaat7th.png Ik weet niet precies welke je nou bedoelde dus keb maar een print screen gemaakt:p

Hoe schakel je de zware effecten uit? en hoe verlaag je de resolutie? (ben dr niet zo handig mee)

1. type internetverbinding ADSL
  2. pc gewoon windows xp en ik zou niet weten wat voor een processor die heeft:shocked:
  3. Hij gebruikt gewoon windows firewall

Is het wel een goede 3d-kaart?

Bij options vind je dat terug. Soms kan er staan low,medium,high. Ik gaf maar een vb. Die fx5200 kan al verklaren waarom het traag loopt. Hierbij komt er nog dat het een onboardkaart is. COD 2 is ook heel veeleisend spel.Dat is eigenlijk een minder goede kaart. Hoewel het een direct x 9.0 kaart is. De processor kan je ook in dxdiag zien op het eerste tabblad onder processor.De internetverbinding is zeker voldoende. Traag zou ook kunnen komen door dat hij servers neemt die zich buiten Europa bevinden. Dat is dan normaal dat je lag (traagheid en dus achterloopt op de feiten) dit wordt uitgedrukt in ping. Het beste is dat je ongeveer dezelfde ping als de medespelers hebt.

En als je in de game setting op directx op 7 zet :)

Wat is een onboardkaart?
Ik heb ook een fx5200 kaart en bij mij loopt het spel wel goed.
Processor: http://img381.imageshack.us/img381/6470/processor4cz.png (keb zelf 2400+ en 1.7GHz en keb zelf 512 MB RAM)
Het is ook wel eens zo dat m’n broertje en ik op dezelfde server zitten, en dan loopt het spel bij mij goed, maar bij hem stottert die steeds, vooral als hij bijvoorbeeld wil schieten.

De game setting stond automatisch op directx op 7

Sorry ik had mij even miskeken het is toch een aparte 3d-kaart. Onboard betekend dat deze kaart ingebouwd is in je moederbord. Het verschil heeft te maken dat bij jouw broer het om een sempron (budgetprocessor) die trager is dan je amd 2400+.Hoe snel is die verbinding eigenlijk? Probeer eens dat jij even niet online speelt en je broer wel.

nee als hij alleen speelt gaat het even traag. Zou ik misschien iets met het programma cacheman kunnen doen? kad ff wat op google opgezocht

Je kan het altijd proberen maar of het echt gaat werken weet ik niet. Probeer eens de trial van system mechaninc professonal : http://www.iolo.com/sm/6pro/download.cfm (je moet eerst nog je naam en mailadres geven haal het vinkje weg als je geen reclame wil hebben. Draai daar pctotal care.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan