Online spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

franken8

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Berichten
59
Ik kan geen een spel meer online spelen op Zylom.
Als het spel gaat downloaden krijg ik de melding "Failed to download player extension".
Ging altijd goed maar nu krijg ik dit. Wie weet wat dit betekend. Ik heb het ook al bij de service van Zylom gevraagd maar krijg geen antwoord. Heb nieuwe computer met Windows Vista.
Bij voorbaat mijn dank.
 
Speel af als administrator

rechtermuisknop---> run as administrator of als administrator uitvoeren
 
waar dan?

Speel af als administrator

rechtermuisknop---> run as administrator of als administrator uitvoeren

ik heb hetzelfde probleem, maar waar moet ik op rechtermuisknop klikken? ik krijg steeds wel een lijstje maar daar staat niet 'als administrator toevoegen' tussen..
alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
maar ik heb het spel niet gedownload, het is een online spel en krijg na de advertentie die melding..
 
Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen bij mij heeft het met Vista steeds gewerkt. Sinds ik de gratis antivirussoftware AVG free erop heb gezet krijg ik nu steeds de melding failed to download player extension. Nu ben ik zo stom geweest om die games player van Zylom erop te zetten en nu krijg ik dat ding er met geen mogelijkheid meer vanaf! :mad:

Iemand een idee hoe ik van die melding af kom? En als iemand weet hoe ik van die games player af kom hoor ik dat ook heel graag!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan