Online spullen dumpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LucienF

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en zo ook met online opslag (zeg maar een online harde schijf) en eigenlijk weet ik bar weinig van computers over het algemeen.

Noemen ze dat Ftp, heb ik dat goed? Ik heb dus een server nodig waar ik mijn spullen op kan zetten maar het hoeft ook weer niet te duur te zijn. KPN heeft ook zoiets, maar ik weet niet of dit hetzelfde is als een Ftp. http://www.kpn.com/kpn/show/id=1854544?omn_site=1&campaignid=666 IIG vind ik hun een beetje duur, want ik heb gezien dat het véél goedkoper kan (weet niet meer waar namelijk das het hele eier eten...)

Heeft iemand misschien een tip van een server/ ftp ?

Het maakt me niet uit hoe het heet, áls ik maar mijn spullen online kan dumpen en ik geen externe harde schijf hoef te kopen.

Een webserver kan je zelf draaien en kan zelfs gratis, ook via FTP kan je toegang geven tot bepaalde mappen op jouw PC.( Bijvoorbeeld Bulletproof FTP server)
Maar je zegt zelf dat je geen externe harde schijf wilt kopen. Dat hoeft ook niet, het ligt er aan hoeveel Gig je beschikbaar wilt stellen. En anders is een interne HD nog een optie.

Gratis komt dacht ik alleen de zon maar op als je iets extern wilt gaan hosten.

Misschien zijn adressen als Rapidshare bruikbaar. Hier staan de bestanden een aantal weken online, maar lees hun voorwaarden eerst even.

je kan altijd nog overwegen om alles onder een g-mail account onder te brengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan