Online videos Bekijken = traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadmandion

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2009
Hallo

Ik zit hier op mijn laptop (Hij is niet zo heel snel, maar ik kan niet een normaal videos bekijken op youtube etc. Hij is daarmee erg traag dus stottert het enorm.

Weet iemand hier wat op?

Hallo

Ik zit hier op mijn laptop (Hij is niet zo heel snel, maar ik kan niet een normaal videos bekijken op youtube etc. Hij is daarmee erg traag dus stottert het enorm.

Weet iemand hier wat op?

Neem een duurder internet-abbonement, eentje waarmee je filmpjes zeg maar sneller kunt downloaden.
Of ben je misschien aan het downloaden, of misschien is je netwerk wel onbeveiligd, zodat je buurman de verbinding afpakt. Dus misschien is je buurman wel aan het downloaden van jouw netwerk, of iemand anders eventueel in je gezin!

Hierboven beschreven oplossing kán een oplossing zijn. Het hangt af van het probleem. Daarom moeten we dat eerst weten. Dus mijn vraag:
Als je op youtube zit, en je wacht even tot het hele filmpje geladen is (dus de hele balk is rood), en dán kijk je het filmpje, is er dan nog steeds een probleem?
Daarnaast zou het handig zijn als je de specificaties van je laptop even plaatst ;)

Hierboven beschreven oplossing kán een oplossing zijn. Het hangt af van het probleem. Daarom moeten we dat eerst weten. Dus mijn vraag:
Als je op youtube zit, en je wacht even tot het hele filmpje geladen is (dus de hele balk is rood), en dán kijk je het filmpje, is er dan nog steeds een probleem?
Daarnaast zou het handig zijn als je de specificaties van je laptop even plaatst ;)

Kijk dan ook hoe snel het balkje gevuld is/wordt.

Goedemiddag,

Kijk eens met deze test hoe snel alles is vergelijk dat met je wat je van de provider moet krijgen dan weet je al wat meer.

Haha jullie hebben het allemaal over het bufferen nietwaar?
Ik bedoel dat hij langzaam is als hij best drukke fragmenten moet spelen zeg maar..

Jup, daar hebben we het allemaal over :P. Meestal zit het probleem daar, vandaar. Maar ik mag ervanuit gaan dat dat dus niet het geval is?

Plaats dan even de specificaties van je pc. Wellicht dat dat iets zegt. Ook het herinstalleren van flash zou kunnen helpen. Let je overigens ook op dat je de video niet op (te) hoge kwaliteit speelt? Probeer hem eens op de normale (dus niet HQ/HD) speelt, is het er dan ook? Zorg ook dat je verder geen andere (zware) programma's aanzet ;)

ik weet het al :P
Het is nogal een oude laptop. 64 mb videokaart 0.0 en maar 6mb toegewezen :P
Maar dat word dus gewoon een nieuwe kopen :)

ik weet het al :P
Het is nogal een oude laptop. 64 mb videokaart 0.0 en maar 6mb toegewezen :P
Maar dat word dus gewoon een nieuwe kopen :)

Aha, maar 64mb is natuurlijk ook niet veel, maar inmiddels ook super-ouderwets!
Dus gewoon een nieuwe kopen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan