Online Webmail alle huidige en toekomstige e-mails doorsturen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ezzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ezzz

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2016
Hallo allemaal,

Eind deze maand vervalt de gratis licentie van Online.nl Webmail. Nu wil ik voor die tijd zorgen dat al mijn e-mails van de afgelopen tijd ( ongeveer 2.000) worden doorgestuurd naar het door mij nieuw gemaakte live.nl e-mailadres. Weet iemand hoe ik dit in het Online.nl Webmail mailprogramma kan doen?

Bij voorbaat dank.

Groet,

Ezzz.

Proberen, of het helpt Ik weet het niet. Bij mij gaat het wel bij ziggo webmail. Ik doe altijd 20 belangrijke mails tegelijk naar gmail

Kun je die mails niet selecteren en dan doorsturen naar bijvoorbeeld iemand apenstaartje gmail.com

2000 in een keer is wel erg veel. Dat vinden ze niet leuk. Probeer eerst 20 of 50 te selecteren en kijken hoe dat verloopt.

Nee, ik heb na het selecteren van een aantal mails vanuit het Postvak In niet de mogelijkheid om ergens de functie doorsturen te kunnen gebruiken. Tot nu toe kan het alleen per e-mail. Is er niet ergens een instelling ofzo die ik kan wijzigen?

ik kan het niet nadoen of kijken, ik heb geen online.nl :confused:

Kun je ze dan opslaan als bestand.... selecteer alles. Kan wel even duren. Meestal krijg je het in een zip omdat dit joekels van bestanden zijn

ziggo.JPG

zo is het bij mij, bij ziggo.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan