Online website maken, waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
167
Beste allemaal!

Ik zoek een website waar ik zelf een website kan maken naar mijn wensen (liefst met zo veel mogelijk mogelijkheden) en geen HTML maar liefst slepen enzo WYSIWYG

Ik zoek een website waar ik ook een website over de hele breedte kan maken zoals met die fotos wisselend over hele breedte www.Nijhuisairportservice.nl

En als je bijvoorbeeld naar beneden scrolt dat dan de menubalk meescrolt (allemaal die nieuwe functies)

Het liefst waar je een paar euro voor in de maand betaald zonder reclame en die je dan op je eigen hosting kan zetten of op hun hosting en dat ik dan mijn domeinnaam doorschakel. (Website wordt voor een bedrijf dus liefst geen reclame!)


Alvast bedankt!
 
Zoek eens het programma Artisteer!

Het programma interface zorgt er voor dat je jouw website zo kan bouwen hoe jij het wil zonder enige kennis van HTML!
Eenmaal gemaakt kan je het programma opslaan als HTML en zo op jouw webhosting zetten of die van Artisteer zelf

Geweldig programma!
 
Wanneer ik het goed begrijp wil je volkomen kosteloos in een Rolls Royce gaan rijden ?
In dat geval wens ik je veel succes.
Niet in de laatste plaats omdat je om functionaliteit in HTML vraagt die helemaal niet te realiseren is met HTML.

Weet je trouwens dat de kosten voor het maken en onderhouden van een website voor een bedrijf aftrekbaar zijn ?
 
wix

wordpress

Joomla (Hier is de boven genoemde website in gemaakt)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan