online winkel tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

faamugol

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
Hallo,

Ik zoek een tool om een online winkel op te zetten, met paypal of andere online betaalmogelijkheden.

Ik heb veel op het net gelezen maar kom niet uit.

Alvast dank,

bedankt voor het antwoord.

Ik heb die voorbeelden doorgelopen. Heeft iemand ervaring met een online winkel liever professionneel met support ?

Zou mij kunnen aanraden ?

Bedankt,

hallo ik ben er zelf ook mee bezig je kunt Ecommerce of Zencart gebruiken.
Ecommerce raad ik je niet aan want je krijgt onwijs veel errors die je zal moeten verhelpen en daar heb je denk ik geen zin in.

Zencart krijg je een paar errors die zul je moeten verhelpen en dan kun je aan de slag maar ... het is gratis dus verwacht niet dat je zoiets als bol.com hebt maar voor te beginnen is het goed.

Ik heb een topic geopent over die ene error omdat ik zelf ook niet precies weet hoe ik die kan verhelpen als ik doormiddel van de reacties de error heb verholpen zal ik je vertellen hoe en wat.

Groetjes Dragos

Laatst bewerkt:
zelf heb ik een webwinkel bij 'biedmeer.nl'.
ik ben daar zeer tevreden over en alles zit goed in elkaar.
Ik zou eens gaan kijken, veel opties en er is een online demo en ook niet erg duur.

Hackie900

heej dat is wel erg handig maar kun je daarbij zelf je producten,leveranciers en de opmaak van de site bepalen??

dank u voor alle uw antwoorden,

hoeveel betaal je aan paypal ?
hoe krijg je de betaling van klanten die online kopen ?
Gaat het via paypal ou via de "biedmeer.nl"

dank u,

ja het betalen kan via paypal,ideal,vooraf overmaken,rembours en nog wel meer.
veel opties factuur, pakbon gaat allemaal automatisch en nog veeel meer. ik vind het fantastisch.
de prijs valt wel mee. het duurste pakket is €25 per maand en dan kan je oneindig veel producten toevoegen. en je kan het zelf ook wel lezen. er is ook een demo op de site zodat je kan zien hoe je de site eruit kan laten zien en hoe het eruit ziet als je in het admin gedeelte bent.

bedankt allemal voor het helpen,

Hoeveel koste het gebruiken van de paypal services ?.

vb een produkt kost €10 hoeveel % moet aan paypal betalen ?

dank u alvast,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan