onlinespaaprogramma.nl.ae check

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hallo ik heb weer een website gemaakt: http://info-spaarprogramma.nl.ae Hij is nog net nieuw nog niet echt uitgebreid enzo, het is gewoon ff een simpele website gemaakt voor de lol. Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie nog tips of tops? groetjes ajaxboy
P.S. spelfout in titel moet zijn: spaarprogramma.nl.ae zou iemand dat ff kunnen veranderen?

Laatst bewerkt:
Erg veel spelfouten. Dat leest niet zo vlot.

Je lay-out ziet er leuk uit dus dat is wel ok.

Als je dit belangrijk vind. Je css valideert niet.

Oké ik heb wat spelling fouten veranderd. Is het nu wel goed? En wat bedoel je met: Je css valideert niet?

Dat over css mag je vergeten. Je hebt geen css dus is het niet van toepassing, mijn fout.

Het is al beter met de spelfouten. De zinsconstructie lijkt me opgesteld door een jongere en komt zeer gejaagd over. Mij als "volwassen" lezer komt dit storend over maar ik hang misschien een beetje de purist uit.

Oké, ja ik ben nog een wat jonger persoon, kan je me misschien een beetje helpen dat het wat ''volwassener'' overkomt, en wat minder gejaagd.

leuke layout, ik zou alleen de tekst niet op je paginas niet centreren maar links uitlijnen, lijkt me persoonlijk wat minder rommelig! groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan