Goedemiddag Excel helpers,
Ik ben al dagen aan het stoeien maar kom er niet meer uit. Ik heb een bijlage toegevoegd en hoop dat iemand mij kan adviseren.
Ik heb heel veel informatie te verwerken en wil graag in de linkerkolom wanneer men deze aanklikt alle informatie tevoorschijn komt over dit bepaald onderwerp.
Ik heb alle tekst een worddocumenten staan. Dit zijn heel veel pagina's. Voor ieder onderwerp 1 wordocument. Wanneer ik een hyperlink maak naar dat document komt springt ie naar een andere locatie en ik zou het liefst willen dat het meteen in het zelfde werkblad tevoorschijn komt.
Ik gebruik excel 2003. 2007 wordt helaas niet gebruikt op mijn werk
Is dit mogelijk? Ben benieuwd.
Mijn dank is groot
groetjes,
Simply2
Ik ben al dagen aan het stoeien maar kom er niet meer uit. Ik heb een bijlage toegevoegd en hoop dat iemand mij kan adviseren.
Ik heb heel veel informatie te verwerken en wil graag in de linkerkolom wanneer men deze aanklikt alle informatie tevoorschijn komt over dit bepaald onderwerp.
Ik heb alle tekst een worddocumenten staan. Dit zijn heel veel pagina's. Voor ieder onderwerp 1 wordocument. Wanneer ik een hyperlink maak naar dat document komt springt ie naar een andere locatie en ik zou het liefst willen dat het meteen in het zelfde werkblad tevoorschijn komt.
Ik gebruik excel 2003. 2007 wordt helaas niet gebruikt op mijn werk
Is dit mogelijk? Ben benieuwd.
Mijn dank is groot
groetjes,
Simply2