Onmogelijk inloggen op website (cookies?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToniZ

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2003
Telkens als ik naar VI.nl ga en daar een nieuwsbericht wil lezen moet ik een username en wachtwoord invullen, doe ik netjes (en goed, ook nog opgevraagd), maar hij gaat telkens naar deze passwordpagina terug en wil dus niet inloggen.
Ik denk zelf dat het aan de cookies ligt, deze heb ik echter allemaal inschakeld. De beveiliging op laag en zeer laag gezet, maar nix helpt.
Ik heb Internet Explorer 6 met servicepack 1, lopende op windows XP. Wie oh wie kan me heirbij helpen?

Ook bij deze site moet ik telkens mijn wachtwoord invullen terwijl hij normaal direct inlogd.

Laatst bewerkt:
hoi,

ga is naar internet opties en dan naar auto complete en leeg je wachtwoorden ed is. Verwijder ook is al je tijdelijke internet bestanden.....

Alles al een paar keer verwijderd, geschiedenis, temps en cookies, deed nix

wat is auto complete, waar kan ik dat vinden?

Gedaan helpt nix, ik heb Opera even geïnstalleerd, geeft hetzelfde probleem

Sommige pagina's blocken je als je reffer blockt. Heb je misschien een firewall of ander tooltje waarmee je "reffer" geblockt hebt staan?

Ik heb de firewall (ZoneAlarm) al een keer uitgelaten, maar hielp niks, ook niet na opstarten zonder zonealarm. Verder niks geen programmaatjes....

Ik weet het registerbeleid van deze site niet, maar misschien is je account nog niet geactiveerd? Vaak gaat dat via een link in een mail.
Misschien heb je die mail door de spoelbak gedraaid met een spamfilter, had ik laatst ook, ik maar wachten op die mail...:confused:

ook niet, heb me met een ander e-mailadres aangemeld met andere naam enzo, e-mail gekregen, geactiveerd, nog niks!!!

Het probleem ligt denk ik bij een optie "wachtwoord onthouden" (Waar kan ik die veranderen). Ik kom er wel in maar IE onthoudt niks, geen gebruikersnaam en ook geen wachtwoord. Heb ik ook bij dit forum!!!

Laatst bewerkt:
Ik zou IE nog is downloaden en er over heen zetten. Trek je niets aan van de meldingen die die geeft...........

Dit wil nog wel is wat problemen oplossen, let er wel op dat je voor de zekerheid Outlook Express even backupt !! You never know.

WW veranderen lukt alleen op de site, wel kan je hier: Extra\Internet Opties tabje Inhoud en dan AutoAnvullen de boel allemaal leeg maken. wachtwoorden en Formulieren dus.

Laatst bewerkt:
Geen idee waar je dat kan veranderen in IE. Ik gebruik alleen nog maar opera en mozillafirebird...

Wat zoek je eiglijk op zo'n site?:D

Laatst bewerkt:
allemaal al geprobeerd, nix werkt. Ook niet met Opera!!
Opnieuw installeren zegt'ie dat er een nieuwere versie van IE is geconstateerd! Is het mogelijk IE compleet te deïnstalleren zodat ik eerst 5 en daarna 6 kan installeren ofzo? En niet via software, want daar verwijdert'ie volgens mij alleen de snelkoppeling in het startmenu!

Oke doe ik. Dan druk ik op OK (enig optie). en dan is'tie klaar!! NOT

Ik bedenk me nu dat ik deze otpie nooit toegepast heb op een XP machine, misschien wertkt het niet meer onder XP. Onder 2000 werkt het namelijk perfect en wil het wel is gekke problemen oplossen.

helaas ik kan je niet verder helpen.

OWKEEEEEEEEEEEE

Ze doen het weer, ik heb stiekum op een ander forum gekeken (wel meer, maar goed) en ik heb alle instellingen opnieuw ingesteld (echt álles), daarna opniuw gestart, weer ingesteld enzo en nu doet'ie weer normaal....

Lag aan het register enzo, de instellingen waren niet goed overgenomen, door alles op standaard (privacy en beveiliging enzo) te zetten, opnieuw opstarten en het probleem was opgelost!! In ieder geval bedankt voor alle reacties, nu maar weer op zoek naar andere problemen (hoe werken de smileys hier trouwens in berichten? als ik er op klik krijg ik een "kan de pagina niet vinden" foutmelding!!!!!)

een weer happy Toni, :-))) (bij gebrek aan beter ;-))

Toni…ga je naar de concurrent…???? ;)
Goed dat is opgelost. Je hebt de vraag van @temptation niet beantwoord: wat zoek je op zo’n site? Hij bedoelde dus: VI.nl :eek:
Vreemd, ik kijk daar elke dag: naakte vrouwen natuurlijk!!! :o :D :o :D
Dat smiles werkt niet goed hier. Als je met je muis op zo’n smiley gaat dan zie je onderaan in je balk wat je moet doen. Bijv. voor een lachende smiley is dat = :D
Dus dubbele punt en een grote D en dat is :D
Groetjes :D
Falco

:D :D :D :D :D :D :D
Weer wat geleerd, VI.nl is een dekmantel, als er iemand aankomt maximaliseer ik deze, zodat mijn andere interessante sites even niet te zien zijn ;).

Waarom deden die smileys het bij mijn uitleg niet dan??? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan