eagleforce
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 okt 2004
in het slot rapport van een antivrus run van avast komt herhaaldelijk voor de opmerking "onmogelijk om af te tasten" Het betreft o.a bestanden van "software distrubution" moet ik mij hierover zorgen maken?
Woensdag 15 April nog geen opheldering.
Het voornoemde berichten ( in het totaal 3) komen nog steeds voor.
De vraag werd gesteld in Maart. In de tussen liggende weken ben ik er achtergekomen dat het om een oud bestand gaat( de extensie "vel" betekent "velho" het portugees voor oud.
Ik behoef me er dus niet druk over te maken het oude bestand is namelijk al door windows vervangen.
Dat hebben de 69 lezers van mijn bericht waarschijnlijk ook gedacht . Er volgde geen reacties. Zelfs geen navraag of de zaak al opgelost was. Nu bij deze kan ik dat dus verklaren Opgelost! Ben er tenslotte zelf achter gekomen.
groetje4s eagleforce
Woensdag 15 April nog geen opheldering.
Het voornoemde berichten ( in het totaal 3) komen nog steeds voor.
De vraag werd gesteld in Maart. In de tussen liggende weken ben ik er achtergekomen dat het om een oud bestand gaat( de extensie "vel" betekent "velho" het portugees voor oud.
Ik behoef me er dus niet druk over te maken het oude bestand is namelijk al door windows vervangen.
Dat hebben de 69 lezers van mijn bericht waarschijnlijk ook gedacht . Er volgde geen reacties. Zelfs geen navraag of de zaak al opgelost was. Nu bij deze kan ik dat dus verklaren Opgelost! Ben er tenslotte zelf achter gekomen.
groetje4s eagleforce
Laatst bewerkt: