Onmogelijk om Windows te starten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

booster666

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2009
Berichten
28
Ik heb dus al een tijdje een nieuwe PC, ik ben er erg blij mee.
Ik had mn oude webcam gevonden en heb op internet de driver gevonden en geinstalleerd.
Toen ging ik op het web spelen met Argumented reality, ging allemaal goed.
Toen heb ik mn bureaublad achtergrond verandert, en de iconen verplaatst.
Ik verliet mijn PC voor een tijdje (aan) en kwam toen terug, ik zag een reeks error's iets over explorer.exe, ik drukte ze weg en ik kon alleen nog maar mijn muis bewegen.
Ik drukte op reset, nu als ik de PC opstart vraagt hij hoe ik hem wil opstarten, heb alles geprobeert, veilige modus en normaal. Als ik normaal doe krijg ik het windows laad scherm en dan een blauw scherm, hij gaat snel weer weg dus weet niet wat er staat.

Kan iemand mij helpen?
Jan
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens systeem-herstel vanuit de veilige modus en ga terug naar een punt voordat je de webcam driver installeerde
 
Ik heb dus al een tijdje een nieuwe PC, ik ben er erg blij mee.
Ik had mn oude webcam gevonden en heb op internet de driver gevonden en geinstalleerd.
Toen ging ik op het web spelen met Argumented reality, ging allemaal goed.
Toen heb ik mn bureaublad achtergrond verandert, en de iconen verplaatst.
Ik verliet mijn PC voor een tijdje (aan) en kwam toen terug, ik zag een reeks error's iets over explorer.exe, ik drukte ze weg en ik kon alleen nog maar mijn muis bewegen.
Ik drukte op reset, nu als ik de PC opstart vraagt hij hoe ik hem wil opstarten, heb alles geprobeert, veilige modus en normaal. Als ik normaal doe krijg ik het windows laad scherm en dan een blauw scherm, hij gaat snel weer weg dus weet niet wat er staat.

Kan iemand mij helpen?
Jan

de bsod kan betekenen een unmountable_boot_volume heb je xp of vista?
 
de bsod kan betekenen een unmountable_boot_volume heb je xp of vista?

Windows XP (SP2 of SP3 weet niet zeker)
En veilige modus werken niet, je ziet allemaal drivers voorbijgaan en dan herstart hij weer.
Laatste Driver die laat is Mup.sys zegt dat iets?
 
Laatst bewerkt:
je zal helaas van de xp moeten cd starten en naar recovery console gaan en dan FIXBOOt moeten typen is het een SATA Hardeschijf??
 
Complete onzin, Windows is toch al lang gewoon goed geinstalleerd en draaiend!!!!

Al best lang ja, heb al 20 spellen geinstaleert

Heb een vraag over fixboot in de windows herstel console.
Wat gebeurt er dan precies?
 
Laatst bewerkt:
Trouwens,
Als ik FIXBOOT intype vraagt hij of ik iets wil doen met de C partitie, maar ik heb alleen een H schijf.

En als ik FIXBOOT h:
Zegt hij dat hij hem niet kan vinden
 
Het is wel FIXBOOT h:

Maar
Als ik FIXBOOT /help doe staat er dat FIXBOOT alleen werkt op x86 systemen.
Mijn PC is x64 maar ik draai x86 (of tewel 32) windows.
 
als je je pc nou eens opstart via de installatie cd, en je kiest voor de 2e optie (iets van druk op f10 fozo, om windows te herstellen) wil dat ook niet lukken, let wel even op je scherm dit komt helemaal in het begin!!!
 
als je je pc nou eens opstart via de installatie cd, en je kiest voor de 2e optie (iets van druk op f10 fozo, om windows te herstellen) wil dat ook niet lukken, let wel even op je scherm dit komt helemaal in het begin!!!

Is dit niet een laaste middel? Volgens mij wordt hierbij de schijf geformateerd namelijk!

Kun je anders niet via een bootcd bv ultimatebootcd
opstarten en zo je webcamdrivers verwijderen!
 
je hebt gelijk, maar als ik het goed begrijp kan hij helemaal niks meer met zijn pc, zelfs niet meer in veilige modus :p heb je trouwens al eens proberen te starten zonder die webcam aangesloten te hebben?
 
je hebt gelijk, maar als ik het goed begrijp kan hij helemaal niks meer met zijn pc, zelfs niet meer in veilige modus :p heb je trouwens al eens proberen te starten zonder die webcam aangesloten te hebben?

Daarom zal hij vanaf cd moeten opstarten! Op de cd staat een soort van virtuele xp waarmee je bij de hdd kan komen en zo je gegevens te redden. Ook kun je een gala aan andere opties proberen! Echt een uitkomst als je hdd "Dood" is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan