Onoplosbaar afsluitprobleem XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jouw bios al eindigt op p18 heb je laatste nieuwe bios, als je wilt flashen raad ik je aan de handleiding effe goed te lezen. meestal moet je booten met floppy e.d. Maar dat staat keurig beschreven op Intel site.

Zeker gezien je al een partitie op PC hebt die wel afsluit.

Dus ik denk dat er toch iets anders aan de hand is.
Misschien PC anders indelen en de install behouden die wel afsluit en de rest eraf halen.

Mike

Laatst bewerkt:
Ik heb voor de zekerheid de biosversie nog even gecontroleerd en het is inderdaad dezelfde. Ga er dus maar niet aan beginnen. Voor vandaag geef ik het even op. Ik zit al de halve dag achter de computer om alleen dit op te lossen. Morgen is er weer een dag, en anders overmorgen wel.

Iedereen reuzebedankt voor al het denkwerk!

Arthur

Opgelost! Ik heb toch nog even verder gedacht en herinnerde me toen dat ik in mijn tweede XP-installatie de Intel Application Accelerator geïnstalleerd had. Heb hem bij Intel opgehaald en ook onder deze Windows XP geïnstalleerd en voorwaar: nu sluit hij normaal af. Toch nog een bevredigend besluit van de dag. En nu aan het bier!

Nogmaals, iedereen die geholpen heeft bedankt,

Arthur

Klopt, dit ben ik tegengekomen op Intel site.... maar omdat jij al een werkend xp partitie had ...niet meer aan gedacht. toch mooi dat het opgelost is

Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan